شناسهٔ خبر: 58449629 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عملیات ضد صهیونیستی نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی در قدس

عامل عملیات تیراندازی امروز در محله سلوان شهر اشغالی قدس که به تلافی جنایات همه روزه صهیونیست‌ها انجام شد، نوجوانی ۱۳ ساله است که زخمی شده و زنده است.

صاحب‌خبر -

عملیات ضد صهیونیستی نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی در قدس

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، عامل عملیات تیراندازی امروز در محله سلوان شهر اشغالی قدس که به تلافی جنایات همه روزه صهیونیست‌ها ازجمله حمله اخیر به جنین انجام شد، نوجوانی ۱۳ ساله است که زخمی شده و زنده است.

یکی از زخمی‌های تیراندازی امروز در شهر اشغالی قدس، به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و حال او به شدت وخیم است.

شبکه تلویزیونی الجزیره، تصاویری را از لحظه تیراندازی نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی به سوی شهرک نشینان اسرائیلی در محله سلوان شهر اشغالی قدس، پخش کرد. این تصاویر نشان می‌دهد، پس از آنکه نوجوان فلسطینی تیراندازی با یک کلت را آغاز می‌کند، شهرک نشینان مسلح با سلاح‌های خودکار، او را هدف قرار می‌دهند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9152144"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3732370/9152144?width=600&height=350"></script></div>

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند: با وجود استقرار نظامیان این رژیم در مناطق مختلف شهر اشغالی قدس، شهرک نشینان احساس ناامنی می‌کنند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9151882"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3732370/9151882?width=600&height=350"></script></div>

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی، دستور استقرار دائم یگان ویژه نظامیان این رژیم را در شهر اشغالی قدس صادر کرد.

۶۰ درصد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات در شهر اشغالی قدس، از ترس تکرار این عملیات، در کرانه باختری مستقر شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: نظامیان این رژیم در حال بازجویی از فلسطینی ۱۳ ساله‌ای هستند که امروز به سوی شهرک نشینان در محله سلوان قدس، تیراندازی کرد. بازجویی از این نوجوان فلسطینی با وجود زخمی شدن او صورت می‌گیرد.

رسانه‌ها عکس عامل عملیات تیراندازی امروز را که گفته می‌شود یک نوجوان سیزده ساله است و در این عملیات مصدوم شده، منتشر کردند.

عملیات ضد صهیونیستی نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی در قدس عملیات ضد صهیونیستی نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی در قدس

 

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی از محل تیراندازی امروز در محله سلوان شهر اشغالی قدس در کرانه باختری بازدید کرد.

خبرگزاری شهاب عکسی از یک شهرک نشین صهیونیست که در عملیات امروز شهرک سلوان در قدس زخمی شده است، منتشر کرد.

عملیات نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی در قدس

 

خبرگزاری فلسطین الیوم تصاویری از شهرک نشین صهیونیست زخمی در عملیات شهرک سلوان در قدس منتشر کرد. حال این شهرک نشین وخیم است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9151858"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3732370/9151858?width=600&height=350"></script></div>

 

خبرگزاری صفا تصاویری از لحظات نخست عملیات ضد صهیونیستی تیراندازی در شهرک سلوان در جنوب مسجدالاقصی را منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9151872"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3732370/9151872?width=600&height=350"></script></div>

 

حمله با سلاح سرد در تل آویو

خبر‌های اولیه حاکی از حمله با سلاح سرد نزدیک تل آویو است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی از وحشت شهرک نشینان و اعتراض به دستگاه‌های امنیتی مبنی بر نداشتن امنیت، آسایش و اختلال در روند زندگیشان شکایت کرده اند، خبر داد. همچنین رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نهاد‌های امنیتی به صهیونیست‌های شهرک نشین هشدار داده اند که از انجام هر گونه اقدام متقابل و حمله به فلسطینیان خودداری کنند چرا که این امر موجب بدتر شدن اوضاع و افزایش درگیری‌ها می‌شود.

شب گذشته نیز در عملیات یک مبارز فلسطینی در پاسخ به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در جنین، به یک کنیسه در شرق شهر قدس اشغالی تیراندازی و دستکم ۷ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۱۲ نفر زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)

در حملات تروریستی پنج شنبه (ششم بهمن) نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن دستکم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و گروهی زخمی شدند. (بیشتر بدانید)

 

 

 

درحال تکمیل است..

نظر شما