شناسهٔ خبر: 58440819 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دانمارک و فرانسه در فینال به‌هم رسیدند؛

نتایج مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های هندبال قهرمانی ۲۰۲۳ جهان

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و تعیین‌جایگاه مسابقات هندبال قهرمانی ۲۰۲۳ جهان شب گذشته انجام شد و در نهایت دانمارک و فرانسه با غلبه‌بر حریفان راهی فینال بیست‌وهشتمین دوره این رقابت‌ها شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته مرحله نیمه‌نهایی و همچنین دیدارهای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان ۲۰۲۳ جهان به‌میزبانی لهستان / سوئد به‌انجام رسید و نتایج به‌دست آمده، شرایط اکثر تیم‌های ملی را برای رسیدن به جایگاه‌های برتر مشخص کرد. گفتنی است دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی و تعیین جایگاه بیست‌وپنجم تا سی‌ودوم روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شده بود و جمعه‌شب گام یکی‌مانده به آخر نیز توسط تیم‌ها برداشته شد.

نتایج به‌دست آمده در بازی‌ها به‌شرح زیر است:

آلمان ۳۵ - مصر ۳۴ / وقت‌های اضافه؛ (تعیین جایگاه پنجم تا هشتم) - ساعت ۱۸ به‌وقت تهران، سالن تله‌۲ آرنا (شهر استکهلم - سوئد)

نروژ ۳۳ - مجارستان ۲۵؛ (تعیین جایگاه پنجم تا هشتم) - ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران، سالن تله۲ آرنا (شهر استکهلم - سوئد)

اسپانیا ۲۳ - دانمارک ۲۶؛ (نیمه‌نهایی) - ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران، سالن اِرگو آرنا (شهر گدانسک - لهستان)

فرانسه ۳۱ - سوئد ۲۶؛ (نیمه‌نهایی) - ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت تهران، سالن تله۲ آرنا (شهر استکهلم - سوئد)

به گزارش ایمنا، بدین ترتیب باتوجه به نتایجی که رقم خورد، تیم‌های ملی فرانسه و دانمارک به فینال مسابقات هندبال قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در دو کشور لهستان / سوئد راه پیدا کردند و باید روز یک‌شنبه در برابر هم صف‌آرایی کنند تا یکی از میان این دو غول دنیا، بر تخت‌پادشاهی سال ۲۰۲۳ تکیه بزند.

همچنین تیم‌های شکست‌خورده در بازی‌های نیمه‌نهایی، یعنی اسپانیا و سوئد باید در بازی رده‌بندی برای کسب مقام‌های سوم و چهارم تلاش کنند؛ تیم‌های ملی آلمان و نروژ برای تصاحب جایگاه پنجم و ششم باهم رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم مصر و مجارستان رتبه هفتم و هشتم جهان را به‌دست خواهند آورد.

فینال بیست‌وهشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان ۲۰۲۳ جهان در سالن تله۲ آرنای شهر استکهلم سوئد میان فرانسه و دانمارک برگزار خواهد شد و از همین‌رو، تیم‌ملی فرانسه در این شهر می‌ماند تا دانمارک برای انجام این فینال مهیج، از لهستان به‌سوی استکهلم عزیمت کند.

نظر شما