شناسهٔ خبر: 58431646 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون پارلمانی رییس‌جمهور:

دولت سیزدهم از روز نخست فعالیتش بدون وقفه برای حل مشکلات کشور کارهای خوبی انجام داده است

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: تمام توان و تاکید دولت مردمی سیزدهم ایجاد شرایط مطلوب در کشور است تا مشکل اشتغال حل شود که تاکنون اقدامات خوبی در زمینه های مختلف انجام داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید محمد حسینی روز جمعه در همایش دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر افزود: تمام تلاش دشمنان این است که واقعیت ها را جمهوری اسلامی تحریف و ناامیدی را در کشور ترویج کنند در حالی که دولت جهادی سیزدهم از روز نخست فعالیتش بدون وقفه برای حل مشکلات کشور با برنامه ریزی های صورت گرفته کارهای خوبی انجام داده است.

وی اظهارداشت: هم اکنون تکمیل زیرساختها ، حل مشکل اشتغال ، رونق تولید و صادرات اولویت دولت مردمی سیزدهم است که بیش از پیش آبادانی کشور را رقم بزند ضمن این که اجرای مصوبات در همه بخش ها را جدی پیگیری می کند تا وعده هایش را بموقع عمل کند.

وی ایجاد ده ها طرح بزرگ صنعتی در حال اجرا در بخش های نفت و گاز را از اقدامات دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: با راه اندازی این شمار طرح های اقتصادی بسیاری از نیازهای کشور در شرایط تحریم تامین می شود و توسعه کشور رقم می خورد.

معان پارلمانی رییس جمهور یادآور شد : دولت با برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه دانش بنیان کارهای خوبی انجام داده است و این مهم مورد جدی حمایت دولتمردان است که باید پیامدهای آن در کشورنمود بیشتری داشته باشد.

 

نظر شما