شناسهٔ خبر: 58421312 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جهاد اسلامی: مقاومت آماده رویارویی نظامی با رژیم اشغالگر است

تهران - ایرنا - سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هشدار نسبت به تشدید حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطق فلسطینی تاکید کرد که نیروی مقاومت همه جا و در هر زمان آماده رویارویی نظامی با اشغالگران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، «طارق سلمی» با تجلیل از پایداری و رشادت نیروهای مقاومت در اردوگاه جنین در برابر تهاجم نیروهای اشغالگر قدس، آن را «نشانه آشکار تاکید فلسطینی ها بر حق خود و دفاع از آن به هر قیمتی» دانست و افزود: در صورتی که حملات رژیم فاشیستی اسراییل و ارتش جنایتکارش به مردم و سرزمین فلسطین و مقدسات آن ادامه یابد، نیروی مقاومت آمادگی دارد تا هر زمان و  در هر مکان به رویارویی نظامی با اشغالگران برخیزد.

وی تاکید کرد: برای حمایت از اردوگاه جنین از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همه مردم فلسطین امروز مانند یک پیکر واحد در جبهه مقاومت حضور دارند؛ جبهه ای که امروز جنین و گردان دلاور و مقاومت شجاعانه آن، پیشگام در آن است.

متجاوزان صهیونیستی صبح امروز با حمله به اردوگاه جنین در کرانه باختری، ۴ فلسطینی را شهید و ۶ نفر دیگر را زخمی کردند در همین حال، رزمندگان مقاومت فلسطین موفق شدند، یک فروند پهپاد از نوع «دورون» را متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز این اردوگاه ساقط کنند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز در واکنش به این حمله و ادامه جنایت و شرارت صهیونیست ها علیه فلسطینیان، مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی، اعلام کرد که تحرکات رژیم اشغالگر برای از بین بردن روحیه ملت فلسطین و شکستن عزم و اراده آن از طریق اجرای سیاست کشتار، ویرانی و بازداشت، به جایی نخواهد رسید و امنیتی را نیز برای ارتش و شهرک نشین های صهیونیستی فراهم نخواهد کرد.

سخنگوی حماس با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که رفتارهای افراطی کابینه نتانیاهو و تشدید حملات نظامیان ارتش این رژیم به مناطق فلسطینی، ناگزیر جبهه مقاومت را برای دفاع از سرزمین و مقدساتش به سمت نبرد «سیف القدس۲» پیش خواهد برد.

آخرین نبرد بین جنبش حماس و رژیم صهیونیستی در غزه با نام «سیف القدس» آذر سال گذشته (۱۴۰۰) به مدت ۱۲ روز ادامه داشت که در آن ارتش این رژیم حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن هزاران فلسطینی شد.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران گسترده سرزمین‌های اشغالی کردند.

وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی درباره این نبرد گفته بود که سیف القدس زخمی عمیق و ماندگار در فهم و احساس «اسرائیلی‌ها » ایجاد کرد.

نظر شما