شناسهٔ خبر: 58419869 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

تشدید جنگ در جنین // شهادت 9 فلسطینی تا این لحظه // افزایش مجروحان فلسطینی // اقدام دفاعی مشترک گردان های سرایا القدس و عزالدین القسام و شهدای الاقصی// آماده باش نظامی اسرائیل در مرز با غزه

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی از اعلام آماده باش ارتش این رژیم در مرزهای نوار غزه به دلیل حوادث جاری در اردوگاه جنین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، وزارت بهداشت فلسطین تاکنون از شهادت 8 نفر با گلوله نظامیان اشغالگر خبر داده که در میان آنها یک زن سالخورده نیز مشاهده می‌‌‌شود.

 

می الکیلة وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد وضعیت در اردوگاه جنین بسیار وخیم بوده و هلال احمر از تعداد زیاد مجروحان و نجات آنان از صحنه درگیری خبر داده است.

 

وی افزود: اشغالگران اسرائیلی برای ورود خودروهای امدادی به اردوگاه جنین به منظور نجات مجروحان مانع تراشی می‌کند.

 

شبکه تلویزیونی الجزیره هم  یک در یک خبر فوری گزارش داد: وزارت بهداشت فلسطین تایید کرد شمار شهدا در اردوگاه جنین به هشت نفر افزایش یافت.

 

وزیر بهداشت فلسطین پیشتر اعلام کرده بود، به علت حملات نظامیان اشغالگر، امکان کمک رسانی به مجروحان و انتقال پیکرهای شهدا وجود ندارد و به همین علت، تلفات نهایی هنوز مشخص نیست.

 

این سازمان همچنین اعلام کرد کهاز زخمی شدن  قطعی  16 نفر اطلاع دارد.

 

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی از شهادت بیش از 6 فلسطینی در درگیری‌های امروز اردوگاه جنین خبر دادند.

 

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد نیروها و گروه‌های مقاومت وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی شده‌اند.

 

شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد نیروهای مقاومت با حجم زیادی از آتش گلوله و بمب‌‌های دست ساز اشغالگران صهیونیست را هدف قرار داده و گروهان‌های قدس و گردان‌های شهدای الاقصی نیز در این عملیات مشارکت داشته‌اند.

 

سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جنین

 

نیروهای مقاومت فلسطین همچنین در اردوگاه جنین موفق شدند یک پهپاد شناسایی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را نابود کنند.

 

مشارکت نیروهای ویژه یمام، پلیس مرزی و ماژلان در حمله به اردوگاه جنین

 

بر اساس اعلام برخی منابع نیروهای ویژه یمام، پلیس مرزی و ماژلان در حمله به اردوگاه جنین حضور داشته و تعدادی از شهروندان فلسطینی را نیز بازداشت کرده‌اند.

 

آماده باش پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی

شبکه تلویزیونی المیادین در خبر فوری گزارش داد: در پی ادامه درگیریها در اردوگاه جنین در کرانه باختری، پدافند هوایی ارتش اسرائیل برای مقابله با شلیک احتمالی موشک از نوار غزه به حال آماده باش درآمد.

 

شبکه الجزیره قطر: عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین از سال 2002 بی‌سابقه است

 

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبر فوری به نقل از خبرنگارش  گزارش داد: عملیات امروز نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه جنین از سال 2002 بی‌سابقه است.

 

 

 

نظر شما