شناسهٔ خبر: 58406454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برقرار نبودن برخی از پرواز‌های فرودگاه‌های شمال

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران: برخی از خط‌ های پروازی از تهران به فرودگاه‌های شمال برقرار نیست.

صاحب‌خبر -

برقرار نبودن برخی از پرواز‌های فرودگاه‌های شمالبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از لغو پرواز‌های برخی از خط‌های پروازی از تهران به فرودگاه‌های شمال خبر داد.


مهندس سعدالله وطن خواه افزود: برخی از خط‌های پروازی از تهران به فرودگاه‌های شمال به علت تعمیرات هواپیما‌های شرکت ایران ایر (هما) لغو شده و فعلا" برقرار نیست.


وی تصریح کرد: در حال حاضر پرواز‌های رامسر به تهران و بالعکس؛ نوشهر به تهران و بالعکس مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایر - هما در فرودگاه‌های شهدای رامسر و نوشهر تا پایان سال جاری لغو شده است. البته پرواز رامسر به تهران، جمعه ها با شرکت دیگری برقرار است. 

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های مازندران بعضی از پرواز‌های ساری به تهران هم لغو شده و در هفته سه روز در این مسیر، پرواز برقرار است.

وطن خواه تصریح کرد: در فرودگاه شهدای رامسر پرواز رامسر به مشهد و بالعکس و در فرودگاه نوشهر پرواز نوشهر به مشهد و پرواز عمان- شیراز - نوشهر هر هفته برقرار است.

وی خاطر نشان کرد: پیگیر هستیم پرواز‌های لغو شده در حداقل زمان ممکن برقرار شود و با شرکت هواپیمایی در حال مذاکره هستیم تا این پرواز‌ها با هواپیما‌های دیگر به خط پروازی برگردند.

نظر شما