شناسهٔ خبر: 58294677 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهلت ثبت‌نام دانشگاهیان برای تشرف به عتبات عالیات تا پایان امشب

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری آخرین مهلت ثبت نام در بیست و سومین دوره تشرف دانشگاهیان به عتبات را پایان روز پنج شنبه ۲۹ دی اعلام کرد و گفت: این زمان به هیچ وجه تمدید نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور امروز پنج شنبه ۲۹ دی گفت : ثبت نام دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات از ۲۲ دی در سایت «لبیک» آغاز شده است و تاکنون حدود ۴۱ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور برای تشرف به عتبات عالیات در این پایگاه اینترنتی ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام این دوره تا چهارشنبه ۲۸ دی ادامه داشته است، افزود: نظر به درخواست دانشگاه‌ها و به دلیل تعطیلی برخی استان‌ها در زمان ثبت نام،  مهلت ثبت نام دانشگاهیان مشتاق زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تا پایان امروز پنج شنبه ۲۹ دی تمدید شده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، زمان و چگونگی قرعه کشی بیست و سومین دوره تشرف دانشگاهیان به عتبات عالیات را جمعه ۳۰ دی و به صورت اینترنتی  بیان کرد و گفت : نتایج قرعه کشی ، شنبه اول بهمن درپایگاه اینترنتی لبیک اعلام می‌شود.

حجت الاسلام مطهری پور با تاکید بر اینکه آخرین مهلت ثبت نام پایان روز پنج شنبه ۲۹ دی است و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، از متقاضیان خواست ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

نظر شما