شناسهٔ خبر: 58225918 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استقرار گرمخانه سیار در میدان شوش

شهردار منطقه 12 از تداوم طرح زمستان گرم و اضافه‌شدن گرمخانه‌های سیار به این طرح، برای خدمات‌دهی به آسیب‌دیدگان اجتماعی در شب‌های سرد برفی تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  امیر یزدی با بیان این مطلب که طرح ساماندهی معتادان متجاهر با استقرار گرمخانه‌های سیار برای اسکان مددجویان در سطح منطقه ۱۲ ادامه دارد، گفت: این طرح که اجرای آن از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده با ایجاد ظرفیت‌های تازه ویژه شب‌های برفی این روزهای تهران به کار خود ادامه می‌دهد.

یزدی افزود: در ادامه طرح ساماندهی با همکاری کلانتری ۱۱۳ بازار و ۱۱۶ مولوی، معتادان متجاهری که در سطح منطقه تردد دارند، در کلانتری‌ها نگهداری می‌شوند.

وی در مورد این گرمخانه‌های سیار توضیح داد: هم‌اکنون در فصول سرد سال به جز دو گرمخانه ثابت بانوان و آقایان در منطقه ۱۲، استقرار ۳ دستگاه اتوبوس گرمخانه سیار نیز در سطح منطقه برای اسکان مددجویان بی‌خانمان در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه 12 ادامه داد: ۲ دستگاه اتوبوس گرمخانه سیار در میدان شوش و یک دستگاه در ایستگاه محمدیه برای نگهداری مددجویان در منطقه ۱۲ مستقر شده است.

به گفته یزدی، استقرار گرمخانه‌های سیار از ابتدای فصول سرد انجام شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت؛ همچنین در این گرمخانه‌ها از ظرفیت خیرین برای تأمین و توزیع غذای نذری استفاده می‌شود.

وی افزود:  خیرین می‌توانند برای همکاری و هماهنگی بیشتر در زمینه ارسال پتو، البسه، دارو و غذا با شماره ۹۶۰۲۸۷۳۰ اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه 12 تماس بگیرند. در فصول سرد دو گرمخانه ثابت در منطقه ۱۲ به صورت شبانه‌روزی و سه گرمخانه سیار از ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح در خدمت مددجویان خواهند بود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما