شناسهٔ خبر: 58215459 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

روبرتو تورس، کاپیتان سابق اوساسونا در فولاد؛

اولین خرید بزرگ پنجره زمستانی فوتبال ایران از لالیگا می‌آید + عکس

باشگاه فولاد به صورت رسمی، خرید جدید و لالیگایی خود را معرفی و از جذب روبرتو تورس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، همانطور که در هفته های گذشته نیز اعلام شده بود، روبرتو تورس کاپیتان سابق اوساسونا جدیدترین خرید فولاد در نقل و انتقالات زمستانی است. بازیکنی که تمام دوران حرفه ای خود را در اوساسونا سپری کرده و بیش از 14 سال برای این تیم در رده های مختلف به میدان رفته است.

تورس که بیش از 350 بار برای تیم اصلی اوساسونا بازی کرده و روی 116 گل نیز تأثیر مستقیم داشته است، در دو پست هافبک میانی و وینگر بازی می کند و با قراردادی کوتاه مدت تا پایان فصل، به فولاد پیوست و قرار است تیم نکونام را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی همراهی کند.

البته این بازیکن امسال فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اوساسونا به دست نیاورد و تنها 10 دقیقه در رقابت های لالیگا و 180 دقیقه در مسابقات کوپا دلری به میدان رفت. او چندی پیش نیز یک نشست مطبوعاتی خداحافظی از اوساسونا برگزار کرد.

اولین خرید بزرگ پنجره زمستانی فوتبال ایران + عکس

فولاد که تمرکز خود را روی رقابت های آسیایی گذاشته، باید اوایل بهمن به مصاف الفیصلی عربستان برود. نکونام نیز به همین منظور، به فکر تقویت تیم خود است و با جذب این بازیکن، جدایی یکی از بازیکنان خارجی تیم قطعی است. طبق قوانین لیگ برتر، هر تیم مجاز به جذب سه بازیکن خارجی با هر ملیتی و یک بازیکن آسیایی است. با حضور کولیبالی، پاتوسی و کنت، حالا باید منتظر جدایی یکی از این سه بازیکن بود.

روبرتو تورس 33 ساله چند روزی است که در اهواز سکونت دارد و حتی دیدار فولاد برابر خوشه طلایی ساوه از رقابت های جام حذفی را نیز از نزدیک به نظاره نشست و پس از انجام مراحل اداری، امروز قرارداد او با این تیم به صورت رسمی اعلام شد.

نظر شما