شناسهٔ خبر: 58215271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

رونمایی باشگاه فولاد از روبرتو تورس + تصاویر و ویدیو

صاحب‌خبر -

شفقنا – ‎ کاپیتان سابق اوساسونا، شاگرد نکونام شد.

به گزارش شفقنا ورزشی «روبرتو تورس» کاپیتان سابق تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا رسما به تیم فولاد خوزستان پیوست.

در روز های گذشته روبرتو تورس کاپیتان اوساسونا که به تازگی از این تیم جدا شده، برای عقد قرارداد با تیم فولاد راهی ایران شد و اکنون در اهواز به سر می برد. جواد نکونام نیز در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اگرچه نامی از تورس نبرد اما عنوان کرد که با یک بازیکن خارجی مذاکره کرده تیم و طی یکی دو روز آینده قرارداد او نهایی می شود.

معمولا باشگاه‌هایی که در کورس قهرمانی هستند یا رقابت‌های آسیایی را در پیش دارند بیشتر از دیگر تیم‌ها به‌دنبال گرفتن ستاره‌اند. فولاد خوزستان یکی از همین تیم‌ها به‌شمار می‌رود که اگرچه در لیگ برتر از کورس قهرمانی جا مانده، اما باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و جواد نکونام می‌خواهد تیمش را بیشتر از گذشته از مهره‌های کلیدی تامین کند.

باشگاه فولاد خوزستان امروز یکشنبه به صورت رسمی از توفق با روبرتو تورس مهاجم اسپانیایی خبر داد. تورس که چند روزی است در ایران به سر می‌برد، اولین خرید زمستانی تیم جواد نکونام محسوب می‌شود.

قرارداد تورس با فولاد برای نیم فصل بسته شده است.

کاپیتان اوساسونا رسما به تیم فولاد خوزستان پیوست

تورس که از رده سنی جوانان در تیم اوساسونا حضور داشت، ۱۸ سال برای این باشگاه به میدان رفت و همبازی جواد نکونام در دوران حضور این بازیکن در اوساسونا بود.

فولاد در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم محسوب می‌شود.

روبرتو تورس، بازیکن باتجربه و کهنه‌کار تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا که جواد نکونام زمانی در این تیم هم‌تیمی‌اش بود، پس از درخواست سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای پیوستن به این تیم، روی یار سابقش را زمین نزد تا به‌عنوان یک بازیکن باتجربه برای عنابی‌پوشان خوزستانی به‌میدان برود.

روبرتو تورس، کاپیتان اوساسونا، با تایید پیوستنش به تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: من بسیار هیجان‌زده و خوشحالم و دوست دارم حضور در فولاد را تجربه کنم. همیشه گفته بودم که نمی‌خواهم پامپلونا (اوساسونا) را ترک کنم، اما حالا از خانه دور می‌شوم و به جایی می‌روم که زبان مردم آنجا را متوجه نمی‌شوم.

وی درباره ترک اوساسونا پس از سال‌ها افزود: با تشکر از طرفداران. شما منحصربه‌فرد و غیرقابل مقایسه هستید. ما لحظات جادویی‌ای را کنار یکدیگر زندگی کرده‌ایم. من می‌خواهم برای شما که در زمانی‌که اوضاع خوب پیش نمی‌رفت از ما حمایت کردید، ارزش قائل شوم. این چیزی است که شما را از بقیه متمایز می‌کند و امیدوارم هرگز شکست نخورید.

تورس با این آمار اوساسونا را ترک کرد:

۳۵۳ بازی

۱۲۴ برد (۳۵%)

۹۵ تساوی (۲۷%)

۱۳۴ باخت (۳۸%)

۱۷۳ بازی (در لالیگا)

۱۴۹ بازی (در لیگ دسته اول)

۲۷ بازی (در جام حذفی)

۲۵۹ بازی (ترکیب اصلی)

۹۴ بازی (به‌عنوان یار تعویضی)

۱۵۶ بازی (حضور کامل در زمین)

۱۰۳ بازی (در نیمه دوم تعویض شد)

۶۰ گل

۲۹ گل (در لالیگا)

۲۹ گل (در لیگ دسته اول)

۲ گل (در جام حذفی)

 

 

نظر شما