شناسهٔ خبر: 58157747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته/ یک‌طرفه شدن کندوان​

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، گفت: محور کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

صاحب‌خبر -

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف خفیف در محور سوادکوه هستیم.

  وی با اشاره به کاهش دید و مه‌آلودگی ارتفاعات مازندران، افزود: تردد تمامی تریلی در محور هراز کماکان ممنوع است. 

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبخ و جمعه از محور هراز ممنوع است. 

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت محور کندوان نیز از ساعت ۱۳ روز جمعه از کرج مسدود شده و تا ساعت ۱۶ از مسیر مرزن‌آباد به طور کامل و صورت ترافیک سنگین یک‌طرفه می‌شود. 

  وی تصریح کرد: با توجه به برودت جوی در چند روز پیش‌رو رانندگان حتما از سالم بودن وسایل گرمایشی و همراه داشتن پتو و زنجیر چرخ و غذاهای اماده که در زمان بروز اتفاق در محورهای کوهستانی استفاده کنند. 

رئیس پلیس راه مازندران با احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان، خاطرنشان کرد: رعایت از قوانین رانندگی باعث ایمن بودن راننده و سرنشینان خواهد بود. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

نظر شما