شناسهٔ خبر: 58078063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همایش مادران باشکوه در البرز برگزار می‌شود

مدیر مسؤول گروه مواسات مادران گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها همایش مادران باشکوه در البرز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

زینب عاشری، مدیر مسؤول گروه مواسات مادران استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از برگزاری همایش مادران با شکوه در استان البرز خبر داد.

وی ادامه داد: در این مراسم از مادرانی که سن آنها زیر ۴۰ سال است و دارای ۴ فرزند و بدون آسیب‌های اجتماعی می‌باشند توسط امام جمعه استان در زادروز مادر مهربانی‌های حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها تجلیل و تکریم می‌شود.

عاشری افزود: مهمترین هدف برگزاری این مراسم، تکریم و تجلیل از همه مادران استان است. 

این مقام مسؤول عنوان کرد: این مراسم در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: گروه مواسات مادران البرز در راستای همیاری و همدلی با مادران عزیز و بزرگوار البرز نشین در دی ماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز نمودند و در نظر داریم اولین سالگرد تاسیس گروه مواسات مادران البرز را نیز در این روز بزرگ جشن بگیریم.

عاشری گفت: با توجه به اینکه مادران نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و همچنین مدیریت نیم دیگری از جامعه را نیز بر عهده دارند، بنابراین رسالت بسیار سنگینی در بحث جوانی جمعیت بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: در این همایش صالحه کشاورز معتمدی، مشاور خانواده در رابطه با سیاست‌های زنانه و همسرداری صحبت می‌کنند و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری دیگری در حوزه تربیتی مادر و کودک نیز برگزار می‌شود.

پایان پیام/

نظر شما