شناسهٔ خبر: 58049346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هیچ محور ارتباطی در ایلام مسدود نیست/ 32 تیم عملیاتی در جاده‌های ایلام مستقر هستند

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: با توجه به رابارشهایی که در سطح استان روی داده است هیچ محوری مسدود نیست.

صاحب‌خبر -

سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: باتوجه به بارش‌هایی که در سطح استان روی داد خوشبختانه هیچ کدام از محورهای استان مسدود نیست.

 وی با بیان اینکه کلیه محورها باز و تردد روان است افزود: با توجه به مه شدیدی که در برخی محورهای استان موجود است؛ دید افقی بسیار کاهش یافته که در این راستا از تمامی رانندگان تقاضا می‌شود از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام تصریح کرد: با ۳۲ تیم عملیاتی از راهداری ایلام و با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستیم و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده داریم.

چشمه خاور تصریح کرد: ۱۱ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۱۳ راهدارخانه وجود دارد.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای یادآور شد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌هاوشانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی های لازم به عمل آمده و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

چشمه خاور در پایان گفت: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

پایان پیام

نظر شما