شناسهٔ خبر: 68305061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تولیت آستان قدس رضوی:

روایت جهانی صهیونیست‌ها در مظلوم نمایی از خود شکست خورده است

مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: روایت جهانی صهیونیست‌ها در مظلوم نمایی از خود شکست خورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد مروی که به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین به کشور عراق سفر کرده است، در موکب «ندا الاقصی» در جمع علمای فلسطینی حضور یافت و مظلوم نمایی را از مهمترین عناصر تبلیغات صهیونیسم برای ادامه حیات دانست و اظهار کرد: جنایات اسرائیل در غزه روایت جهانی صهیونیست‌ها در مظلوم نمایی را از بین برده و چهره حقیقی آن ‌ ها را آشکار کرده است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شکل ‎ گیری انزجار جهانی بی‌سابقه علیه اسرائیل، ابراز کرد: این روزها شاهد پدیده‌ ای مبارک هستیم که در طول تاریخ فلسطین بی‌سابقه بوده و آن بیداری مردم است. امروز نه تنها مسلمانان بلکه در اقصی نقاط جهان شاهد شکل گیری تجمعات اعتراضی در محکومیت رژیم صهیونیستی هستیم.

وی ادامه داد: دانشجویان غیر مسلمان، یهودی و حتی لائیک دانشگاه‌های آمریکایی اجتماع ضد اسرائیلی برپا می‌کنند و انزجارشان را از کشتار مردم مظلوم غزه ابراز می‌دارد و این بی سابقه است.

مروی افزود: اندک مقبولیت و سرمایه اجتماعی که اسرائیل با شگردهای مظلوم نمایی و تبلیغات هلوکاست به صورت کاذب در جهان کسب کرده بود، با نشان دادن چهره حقیقی خود در غزه از بین رفته و مردم و نخبگان، از سران کشورهایشان می‌خواهند که از اسرائیل فاصله بگیرند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اسرائیل روایت جهانی خود در مظلوم نمایی را از دست داده، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در غزه جنایات زیادی مرتکب شده و اقدام به نسل کشی غیرنظامیان فلسطینی کرده است، اما در مقابل هیچ دست آوردی نداشته است؛ امروز تمام تلاش ‎ هایی که صهیونیست‌ها برای مظلوم‌نمایی از هلوکاست انجام داده بودند نقش برآب شده و چهره پلید، خون خوار و بی رحمشان آشکار شده است؛ این حکومت غاصب و رژیم کودک کش نمی تواند دوام بیاورد و دوام نخواهد آورد.

وی افزود: نبرد امروز اسرائیل نه برای اشغال بیشتر و گسترش سرزمین، بلکه برای بقا است؛ این رژیم اکنون در خانه خود در خطر بوده و دیگر نه برای توسعه طلبی بلکه بر سر حیات و ممات خود می جنگد و برای نجات به هر جنایتی دست می زند؛ این طلیعه پیروزی مسلمانان و نابودی صهیونیست هاست.

مروی گفت: ما و همه مردم طالب حقیقت در جهان در برابر مقاومت و صبر مردم لبنان و غزه سر تعظیم فرود می آوریم؛ مردم لبنان و غزه جلوه ای از آزادگی، حقیقت طلبی و حریت را در برابر چشمان بشریت به نمایش گذاشته‌اند.

نظر شما