شناسهٔ خبر: 58021730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محکومیت میلیاردی سایپا

تهران- ایرنا- باشگاه سایپا با شکایت ۲ بازیکن در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال به پرداخت جریمه میلیاردی محکوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

بنا بر اعلام این کمیته، در پی شکایت بهروز هوشمند از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۴ میلیون و ۳۳۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

همچنین با توجه به شکایت فرزاد طیبی‌پور از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۹ میلیون و ۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۵۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت علی راهنما از باشگاه شهرداری ساوه نیز این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۳۷ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۱۶۸ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۷۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

همچنین در پی شکایت نوید حقیقت از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

با توجه به شکایت رضا شربتی از باشگاه ویستا توربین نیز این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۴ میلیون و ۳۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴۰میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادر شده ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف قابل تجدید نظر خواهد بود.

نظر شما