شناسهٔ خبر: 58007855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه باشگاه دسته اولی محکوم شدند

تهران- ایرنا - کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای مربوط به شکایت از سه باشگاه دسته اولی را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

با توجه به اعلام این کمیته، در پرونده شکایت خشایار زبرچه از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین با توجه به شکایت علی نظری از باشگاه آرمان گهر سیرجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۶۷ هزار و ۲۴۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت بهنام سرقلی‌زاده از باشگاه خلیج ماهشهر نیز این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین در پرونده شکایت علی پورمحمد از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۵ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت یک هفته پس از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

نظر شما