شناسهٔ خبر: 58011241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جان‌فدا/ نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

شهید ‌سلیمانی به غایت ولایتمدار بود

آیت‌الله اسلامی گفت: شهید قاسم سلیمانی به غایت ولایتمدار بود و به رهبر و مقتدای خویش عشق می‌ورزید و ولایت پذیری او فراتر از رعایت سلسله مراتب نظامی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم هفتمین روز شهید گمنام و سومین سالگرد شهادت ‌«قاسم سلیمانی» با حضور آیت الله «اسلامی» نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و مسئولین شهرستان شهرستان و مردم ‌نصرت آباد در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از تشیع باشکوه شهید گمنام در توسط مردم شریف نصرت آباد اظهار داشت: شهید سلیمانی در میدان دفاع مقدس، میدان مبارزه با اشرار مسلح و سرانجام میدان مبارزه در عرصه فرا مرزی و منطقه ای در عراق و سوریه و نیز در هر نقطه دیگری از منطقه حضور فعال داشت.

آیت الله اسلامی باشاره به ویژگی ولایت مداری شهید سلیمانی افزود: این شهید کرانقدر به غایت ولایتمدار بود و به رهبر و مقتدای خویش عشق می ورزید و ولایت پذیری او فراتر از رعایت سلسله مراتب نظامی بود و از جنبه اعتقادی، سخن او، نوشته او، نگاه او، تصمیمات، فعالیت­‌ها و اعمال او همه و همه در خط ولایت بود. به همین منظور مالک اشتر ولایت برای او بکار می رود.

وی با اشاره به فتنه اخیر ‌تصریح کرد: اراده خدا و عنایات اهل بیت (ع) ومجالس ایام فاطمیه باعث شکست فتنه شد و همچنین عامل شکست فتنه‌ها حضور و بصیرت و تبعیت مردم از رهبری بود.

انتهای پیام/

نظر شما