شناسهٔ خبر: 58021529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

شهید سلیمانی به رهبر و مقتدای خویش عشق می ورزید

موج نیوز

آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: این شهید گرانقدر به غایت ولایتمدار بود و به رهبر و مقتدای خویش عشق می ورزید و ولایت پذیری او فراتر از رعایت سلسله مراتب نظامی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مراسم هفتمین روز شهید گمنام و سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و مسئولین شهرستان شهرستان و مردم شریف نصرت آباد در مسجد جامع صاحب الزمان (عج)برگزارشد.

در این مراسم نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از تشیع باشکوه شهید گمنام در توسط مردم شریف نصرت آباد بیان کرد: شهید سلیمانی در میدان دفاع مقدس، میدان مبارزه با اشرار مسلح و سرانجام میدان مبارزه در عرصه فرا مرزی و منطقه ای در عراق و سوریه و نیز در هر نقطه دیگری از منطقه حضور فعال داشت.

آیت الله اسلامی باشاره به ویژگی ولایت مداری شهید سلیمانی افزود: این شهید گرانقدر به غایت ولایتمدار بود و به رهبر و مقتدای خویش عشق می ورزید و ولایت پذیری او فراتر از رعایت سلسله مراتب نظامی بود.

وی اضافه کرد: از جنبه اعتقادی، سخن او، نوشته او، نگاه او، تصمیمات، فعالیت­‌ها و اعمال او همه و همه در خط ولایت بود. به همین منظور مالک اشتر ولایت برای او بکار می رود.

ایشان با اشاره به فتنه اخیر ‌تصریح کرد: اراده خدا و عنایات اهل بیت(ع) ومجالس ایام فاطمیه باعث شکست فتنه شد و همچنین عامل شکست فتنه‌ها حضور و بصیرت و تبعیت مردم از رهبری بود.

نظر شما