شناسهٔ خبر: 58004759 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دورکاری کارمندان استان تهران در روز چهارشنبه تصویب شد

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دورکاری کارمندان دستگاه های اجرایی استان در روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه را تصویب و اعلام کرد: به رؤسای دستگاه های اجرایی توصیه می شود با درخواست دورکاری آن دسته از کارمندانی که فعالیت شان قابلیت دورکاری دارد موافقت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به تصویب مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران درباره دورکاری کارمندان دستگاه های اجرایی استان در روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه و اعلام کرد: به رؤسای دستگاه های اجرایی توصیه می شود با درخواست دورکاری آن دسته از کارمندانی که فعالیت شان قابلیت دورکاری دارد موافقت کنند .

این پیشنهاد از سوی اعضای کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا تهران طرح و به مراجع بالادستی ارائه شد. پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران برای روز چهارشنبه افزایش غلظت و انباشت آلاینده ها در استان تهران است و لذا اعضا این کمیته با اجماع پیشنهاد دورکاری فعالیت آن دسته از کارمندان که امکان و قابلیت دور کاری دارند را به مراجع بالا دستی ارائه داد.

بر این اساس بنا به تشخیص رؤسای دستگاه ها و سازمان ها در استان تهران ، برای روز چهارشنبه ۱۴دی ماه زمینه دورکاری کارکنان دستگاه ها میسر است و توصیه می شود رؤسای دستگاه ها با درخواست دورکاری کارمندان موافقت کنند. 

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما