شناسهٔ خبر: 57892926 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

ردمی واچ 3 و ردمی بند 2 معرفی شدند + مشخصات فنی و قیمت

Gizmochina

صاحب‌خبر -

شیائومی امروز در کنار رونمایی از سری گوشی‌ های ردمی K50 از دو گجت پوشیدنی نیز رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند ردمی واچ 3 و دستبند هوشمند ردمی بند 2 می‌پردازیم.

امروز شیائومی با دست پر در چین ظاهر شد و از یک ساعت هوشمند در کنار یک دستبند هوشمند پرده‌برداری کرد. ردمی واچ 3 جایگزین مدل سال گذشته گشته؛ اما ردمی بند 2 پس از دو سال وقفه به جمع محصولات شرکت چینی اضافه شده است.

مشخصات فنی ردمی واچ 3

ردمی واچ 3 ردمی واچ 3

اول از همه به Redmi Watch 3 مي‌پردازیم. این گجت از یک نمایشگر امولد ۱.۷۵ اینچی با رزولوشن HD و رفرش‌ریت ۶۰ هرتز بهره می‌برد. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۶۰۰ هرتز می‌رسد و از نظر ابعاد نیز نسبت به ردمی واچ 2 تا ۱۴.۸ درصد بزرگتر است.

در بدنه راست ردمی واچ جدید یک دکمه فیزیکی وجود دارد. همچنین سازنده آن را طوری طراحی کرده که تا عمق ۵۰ متری آب هیچ مشکلی نداشته باشد. از قابلیت‌های ردمی واچ 3 می‌توان به حسگر ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، ارزیابی کیفیت خواب و میزان استرس و نظارت بر عادت ماهیانه بانوان اشاره کرد.

ساعت هوشمند ردمی از ۱۲۰ تمرین ورزشی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به GPS  داخلی برای ردیابی فعالیت‌های بیرونی کاربر مجهز شده است. در بخش ارتباطات نیز شاهد حضور تماس تصویری بلوتوثی، حالت درخواست کمک و … هستیم. شیائومی از یک باتری ۲۸۹ میلی‌آمپر ساعتی برای این گجت استفاده کرده است که قرار است تا ۱۲ روز کاربر را همراهی کند.

ردمی بند 2

بند 2 بند 2

دستبند هوشمند شیائومی از یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی بهره می‌برد که نسبت به نسل قبل حدود ۷۶ درصد بزرگتر است. ضخامت Redmi Band 2 به ۹.۹۹ میلی‌متر می‌رسد و روی بدنه آن خبری از دکمه‌های فیزیکی نیست. از نظر مشخصات فنی شاهد حضور همان حسگرهای ردمی واچ 3 و پشتیبانی از ۳۰ حالت ورزشی در این گجت هوشمند هستیم.

ردمی بند جدید می‌تواند تا فشار 5 ATM در برابر نفوذ آب مقاموت کند و با باتری ۲۱۰ میلی‌امپر ساعتی خود تا ۱۴ روز شما را همراهی خواهد کرد.

قیمت گجت‌های جدید شیائومی

ردمی واچ 3 ردمی واچ 3

ردمی واچ 3 در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت ۷۲ دلار عرضه خواهد شد. شیائومی برای ردمی  بند 2 نیز قیمت ۲۲ دلار را در نظر گرفته است و می‌خواهد آن را در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار کند.

نظر شما