شناسهٔ خبر: 57829316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در راز و جرگلان

اعظم قهرمانی

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از کشف ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در محور های مواصلاتی این شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم این پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، از شهروندان خواست تا با توجه به اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربات جبران ناپذیری را وارد می کند، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 دستگیری سارق سابقه دار با ۱۶ فقره سرقت باطری

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم نیز از دستگیری سارق سابقه دار با ۱۶ فقره سرقت باطری کامیون در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ رضا قندی بیان کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از رانندگان کامیون مبنی بر سرقت باطری خودروهای آنها بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان جاجرم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاجرم با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی خود در این زمینه موفق شدند فرد سارق را شناسایی کنند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۶ فقره سرقت باطری کامیون در شهرستان های گرمه و جاجرم اعتراف کرد، یادآور شد: این فرد در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 انتهای پیام

نظر شما