شناسهٔ خبر: 57807046 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با شهادت دو برادر شمار شهدای امروز فلسطین به سه نفر رسید

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دو برادر فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد که با احتساب آنها شمار شهدای امروز فلسطین به سه نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دو برادر فلسطینی صبح امروز بر اثر اصابت گلوله‌های نیروهای رژیم اسرائیل در غرب رام الله به شهادت رسیدند.

این وزارتخانه تصریح کرد: «جواد عبد الرحمن عبد الجواد ریماوی» جوان ۲۲ساله فلسطینی پس از اصابت گلوله نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در حومه رام الله به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین افزود: «ظافر عبدالرحمن ریماوی» برادر ۲۱ساله جواد نیز دقایقی بعد بر اثر اصابت گلوله‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه "کفرعین" به شهادت رسید.

پیشتر نیز رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که امروز یک شهروند فلسطینی به نام «مفید اخلیل» به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، درپی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیت عامر در شمال الخلیلی درگیری‌های شدیدی بین آن‌ها و شهروندان فلسطینی روی داد که در جریان آن ۲۲ فلسطینی بر اثر اصابت گلوله و استشمام گازهای سمی آسیب دیدند. ۹ نفر از این ۲۲ فلسطینی بر اثر گلوله زخمی شدند که حال یک نفر از آن‌ها به نام «مفید اخلیل» به خاطر اصابت گلوله به سرش وخیم بود و صبح امروز در بیمارستان به شهادت رسید.

نیروهای ملی و اسلامی در استان رام الله و البیره در کرانه باختری امروز خواستار افزایش مقاومت در برابر اشغالگران و حمایت بین المللی در برابر جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی شدند و اعلام کردند که ساکنان این مناطق به گرامیداشت روح شهدا دست به اعتصاب گسترده می‌زنند.

کرانه باختری رود اردن در طول ماههای اخیر شاهد افزایش مقاومت شهروندان فلسطینی در برابر یورش‌های نظامیان صهیونیست و مبارزه مسلحانه مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها است.

این وضعیت سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده است.

نظر شما