شناسهٔ خبر: 57805260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

اسکالونی: مقایسه مسی و لواندوفسکی بی‌فایده است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: صحبت در مورد اینکه آیا روبرت لواندوفسکی هم‌سطح لیونل مسی است یا نه، بی‌فایده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لهستان در دور سوم مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: بازی با مکزیک را با پنج دفاع به پایان رساندیم و از همان ابتدا مقابل لهستان با سیستم قبلی بازی کرده و با توجه به شرایط بازی در ادامه تصمیم می‌گیریم. فقط دو یا سه تیم در حال حاضر صعود کرده‌اند و تکلیف بقیه در آخرین بازی معلوم می‌شود. همیشه می‌گفتم گروه سختی داریم و هیچ چیز تغییر نکرده است. ما می‌دانستیم که ممکن است این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: بعد از گل اول مقابل مکزیک با تمام وجود دفاع کردیم، فوتبال گل زدن و نخوردن است. هویت تیم از دست ندادن توپ و قوی بودن است. تیم الان خیلی آرام‌تر است. در چنین ورزشی، می‌دانیم که هر بازی مهم است، بازی آخر را بردیم و این کلید بود. بعد از پیروزی مقابل مکزیک، با روحیه بالایی آمدیم. لهستان فوتبالیست‌های بسیار خوبی دارد و باید احتیاط کنیم.

اسکالونی در رابطه مقایسه لیونل مسی با روبرت لواندوفسکی گفت: لواندوفسکی بازیکن بزرگی است که باید از او لذت ببرید. نیازی به مقایسه او با لئو نیست. صحبت در مورد اینکه آیا لواندوفسکی هم سطح لیونل مسی است یا نه، بی‌فایده است.

وی در رابطه با نیمکت نشینی‌های مکرر پائولو دیبالا اظهار داشت: بازی نکردن دیبالا یک تصمیم کاملا فنی است. آرژانتین پیروز شد و همه بازیکنان علاقه دارند بازی کرده و در زمین قرار بگیرند ولی ما چنین تصمیمی گرفتیم و برای بازی بعدی نیز خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

اسکالونی: مقایسه مسی و لواندوفسکی بی‌فایده است

لیساندرو مارتینز، بازیکن آرژانتین گفت: لهستان تیمی ناشناخته و البته حریف سرسختی است. آنها از نظر دفاعی تیمی مستحکم بوده و بازیکنان مهمی مانند روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. ما باید کار خودمان را انجام داده و به خودمان اعتماد داشته باشیم. تاکتیک تیم بستگی به شرایط مسابقه و نام رقیب دارد. ما باید خود را با هر سیستمی تطبیق بدهیم. روی آن کار می‌کنیم تا آماده شویم.

وی افزود: باید آرام باشیم، لازم نیست به خودمان فشار بیاوریم. کار بزرگی انجام دادیم و باید همینطور ادامه دهیم. به خوبی نماینده تیم ملی خواهیم بود و جانمان را برای تیم ملی خواهیم داد. ما می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. هنگام شکست بیشتر یاد می‌گیریم و تیم قوی‌تر می‌شود. به پوشیدن این پیراهن افتخار می‌کنیم.

نظر شما