شناسهٔ خبر: 57693219 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

رییس جمهور خواستار شد؛

هم اندیشی برای ساختن آینده ای بهتر برای جامعه بشری - مردم سالاری آنلاين

رييس‌جمهور گفت: بدون شك همه ملت‌ها از وضع موجود ناراضي هستند و هنوز آرمان‌هاي تاريخي يعني رفع فقر، تهديد، تحقير و كينه‌ورزي و استقرار زندگي ارزشمند در سايه آزادي، عدالت و كرامت، فرصت تحقق مناسب پيدا نكرده است.

صاحب‌خبر - محمود احمدي‌نژاد طي سخناني در اجلاس سران جنبش غيرمتعهد كه هم‌اكنون در محل اجلاس سران جمهوري اسلامي ايران در حال برگزاري است، اظهار كرد: خداي بزرگ را براي تشكيل اين نشست مهم سپاسگزارم و از جانب ملت ايران حضور شما را در كشور ايران و اجلاس تهران گرامي مي‌دارم و از حسن اعتماد شما به ملت و دولت ايران قدرداني مي‌كنم.

در ادامه احمدي‌نژاد از سران كشورهاي جنبش غيرمتعهدها خواست كه براي گرامي داشتن ياد و خاطره بنيان‌گذاران اين جنبش و همچنين شهيدان رجايي و باهنر كه در چنين روزهايي توسط تروريست‌هاي مورد حمايت مستكبران به پا خاسته و با يك دقيقه سكوت براي آرامش آنان دعا كنند.

وي افزود: از كشور عزيز و برادر مصر و همچنين آقاي محمد مرسي، رييس‌جمهور اين كشور به خاطر تلاش‌هاي سازنده در دوره مديريت اين جنبش سپاسگزاري مي‌كنم و همچنين از مقام معظم رهبري به خاطر حضور و سخنراني ارزشمندشان در اين اجلاس تشكر مي‌كنم.

رييس‌جمهور ادامه داد: گرد هم آمده‌ايم تا با هم‌انديشي شرايط را براي ساختن آينده بهتر براي جامعه بشري بررسي كنيم. بدون شك همه ملت‌ها از وضع موجود ناراضي هستند و هنوز آرمان‌هاي تاريخي يعني رفع فقر، تهديد، تحقير و كينه‌ورزي و استقرار زندگي ارزشمند در سايه آزادي، عدالت و كرامت، فرصت تحقق مناسب پيدا نكرده است. صدها سال پي در پي رنج نوع انسان ادامه يافته و در دوره اخير پس از برده‌داري و استعمار همچنان بر ملت‌ها سايه‌ انداخته‌اند. بخش عمده ثروت در اختيار چند گروه سرمايه‌دار از چند دولت قرار دارد و اكثريت ملت‌ها در فقر هستند.

ادامه دارد...

نظر شما