شناسهٔ خبر: 57685039 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

واکنش ایران به به تصویب قطعنامه جدید سازمان ملل: فاقد اعتبار است

سخنگوی وزارت خارجه تصویب قطعنامه ضد ایرانی وضعیت حقوق بشر در مجمع سازمان ملل را منعکس کننده دورویی و نفاق بانیان و فاقد مشروعیت و اعتبار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ناصر کنعانی در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در مجمع سازمان ملل که به پیشنهاد کانادا و با حمایت کشورهای اروپایی و اسرائیل مطرح شد، گفت: این قطعنامه منعکس کننده دورویی و نفاق بانیان آن و فاقد مشروعیت و اعتبار است.

وی افزود: ایران همواره در امر ارتقای حقوق بشر و عمل به تعهدات بین‌المللی کاملا جدی بوده و آماده است در جهت ارتقاء جایگاه حقوق بشر در جهان، گفت و گو و همکاری‌های سازنده ای را در چارچوب احترام متقابل، عدم تبعیض، عدالت و انصاف و دوری از اغراض سیاسی با تمامی ساز و کارهای مشروع بین المللی و کشورهای علاقمند به تحکیم و حمایت واقعی از حقوق بشر داشته باشد.

کنعانی با اشاره به تلاش کشورهای غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و جنگ روانی علیه ایران، توضیح داد: بانیان این قطعنامه ناقض تمام اصول بنیادین و ابتدایی حقوق بشر در جهان هستند و به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر از همراهی با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک های تروریستی را متوقف نمایند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما