شناسهٔ خبر: 57682529 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حضور بیش از 81 میلیون نمازگزار در مسجدالنبی از ابتدای سال جاری قمری

تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی از حضور بیش از 81 میلیون نمازگزار در مسجدالنبی از ابتدای ماه محرم تا نوزدهم ماه جمادی‌الثانی سال 1444 هجری قمری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از المدینه، عبدالرحمن السدیس، متولی مسجدالحرام و مسجدالنبی با اعلام اینکه از ابتدای  سال جاری قمری تعداد نمازگزاران حاضر در مسجدالنبی به بیش از 81 میلیون نمازگزار زن و مرد رسیده است، تصریح کرد: 8 میلیون نمازگزار در روضه شریف به اقامه نماز پرداخته‌اند و در این مدت تعداد زائران حرم نبوی به بیش از 7 میلیون نفر رسیده است.

وی تأکید کرد‌: تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی تمام تلاش خود را کرده است تا با استفاده از کلیه امکانات، بهترین خدمات را به زائران و نمازگزاران ارائه کند تا آن‌ها بتوانند در کمال رفاه و آسایش به عبادت بپردازند.

تولیت مسجدالنبی و مسجدالحرام در سال‌های اخیر اقداماتی را به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران حرمین شریفین انجام داده است. استفاده از فناوری‌های نوین از جمله اپلیکیشن‌های مختلف، ارائه خدمات برخط ترجمه و همچنین فراهم کردن امکانات مختلف برای کودکان، زنان و افراد دارای نیازهای خاص از جمله مهم‌ترین این اقدامات بوده است.

انتهای پیام

نظر شما