شناسهٔ خبر: 57655165 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز طرح امداد و نجات زمستانه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر و خدمات رسانی به هموطنان در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

کاظم فلاحی دوست گفت: طرح امداد و نجات زمستانه با همکاری کارگروه امداد و نجات از جمله پلیس راه، آتش نشانی، اورژانس، مدیریت بحران، علوم پزشکی، آموزش و پرورش و ادارات گاز، برق و آب در ۱۲ پایگاه ثابت و موقت در شعب و ۷ پایگاه امداد و نجات بین شهری و کوهستانی اجرا می‌شود.

او افزود: در این طرح ۳۴ خودرو آمبولانس، ست نجات و کمک دار و با مشارکت روزانه ۶۰ نفر نیروی عملیاتی خدمات لازم در مواقع بحرانی را ارائه خواهند داد.

فلاحی دوست می‌گوید: علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار ۹ مرکز کشیک امداد و نجات در شعب و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات‌های امداد و نجات آماده خدمات رسانی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امسال با توجه به نیاز سنجی انجام شده و با حمایت معاونت فنی و عمرانی استاندار و مدیریت بحران استان شعبه مارگون نیز راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: با راه اندازی پایگاه مارگون مسیر‌های یاسوج به اقلید، پاتاوه به دهدشت و مسیر‌های همجوار پوشش امدادی خواهند شد.

او افزود: نیاز است رانندگان در طول فصل سرما با توجه به لغزنده و کوهستانی بودن مسیر‌های مواصلاتی استان احتیاط لازم را داشته باشند.

به گفته فلاحی دوست؛ این طرح از ۲۳ آذرماه شروع شده و تا پایان اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.

نظر شما