شناسهٔ خبر: 67699162 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شعبانی مطرح کرد؛

پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه های مناطق ۲۲ گانه تهران

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های مناطق ۲۲ گانه تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شعبانی، در پانزدهمین هم اندیشی شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در سال ۱۴۰۳ ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان با توجه به رسیدن فصل گرما بر ضرورت رسیدگی به امور نگهداشت شهر تأکید کرد.

وی افزود: حل موضوعات تخصصی مناطق ۲۲ گانه با سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها و مجموعه‌های تخصصی شهرداری تهران راهگشای بسیاری مسائل و موضوعات برای خدمت رسانی بیشتر و کیفی‌تر به شهروندان است و این موضوع طبق روال سال گذشته در سال ۱۴۰۳ با همتی مضاعف ادامه می‌یابد.

شعبانی در ادامه با اشاره به برنامه هدف‌گذاری شده پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مناطق از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی مناطق ۲۲ گانه خبر داد و افزود: طبق برنامه زمان‌بندی و هدف‌گذاری شده مناطق این پیشرفت فیزیکی رشد چشمگیری داشته و بالاتر از حد انتظار است و با تحقق حداکثری این برنامه تا پایان سال ۱۴۰۳ یک تحول در حوزه خدمت‌رسانی به شهروندان را شاهد خواهیم بود.

معاون هماهنگی و امور مناطق ادامه داد: برنامه تحقق درآمدی مناطق نیاز به تلاش بیشتر همکاران را دارد تا بتوانیم بر طبق زمان بندی پیش بینی شده در حوزه درآمدی نیز حرکت کنیم.

در ادامه این هم اندیشی معاون شهردار تهران با تأکید بر روند تعاملی حداکثری مناطق با سازمان‌ها و سایر زیرمجموعه‌های شهرداری تهران فلسفه این نشست‌های تخصصی، رسیدن به یک فضای تعاملی مشترک و یک رویکرد تحولی ادامه دار در انجام امورات مشترک محوله سازمان مربوط با مناطق ۲۲ گانه خواند و در ادامه با توجه به هم اندیشی مشترک مناطق ۲۲ گانه با سازمان بهشت زهرا (س) که به عنوان یک قطب فرهنگی ویژه و خاص در شهر تهران مطرح می‌باشد حل موضوعات مربوط به این نهاد خدمت رسان را بویژه در حوزه‌های زیرساختی از اولویت‌های مناطق ۲۲ گانه برشمرد.

نظر شما