شناسهٔ خبر: 57648752 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای منتشر کرد؛

دستگيري 71 نفر از عوامل سنگ‌پراني به سمت کاميون‌داران

صاحب‌خبر -
دستگيري 71 نفر از عوامل سنگ‌پراني به سمت کاميون‌داران
خبرگزاری آریا-سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت که اقدام به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت کامیون‌داران در جاده‌ها می‌کردند، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در متن اطلاعیه سازمان اطلاعات فراجا که در پایگاه خبری پلیس منتشر شد، آمده است؛
امروز دشمنان و ضدانقلاب با توطئه‌چینی و آتش‌افروزی و همچنین هدف قرار دادن افکار جوانان ایران اسلامی به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور است؛ یکی از توطئه‌های اخیر معاندان در راستای خدشه دار کردن امنیت و آرامش مردم، ایجاد چالش و ناامنی برای قشر زحمکتش کامیون داران در سطح جاده‌ها بود که این توطئه خبیثانه و پوشالی توسط سازمان اطلاعات فراجا به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت.
در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ بر اساس انجام اقدامات لازم و پیگیری‌ها در نهایت 134 مورد سنگ پرانی و 20 مورد تیراندازی به سمت کامیون داران گزارش شد که سازمان اطلاعات فراجا با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در راستای تامین امنیت جاده‌های مواصلاتی 71 نفر از عواملی که سبب ایجاد ناامنی شده بودند شناسایی و دستگیر کردند و دستگیری مابقی مخلان نظم و امنیت نیز در دستور کار ویژه سازمان اطلاعات فراجا قرار دارد.
ضمن اینکه با تلاش شبانه روزی ماموران جان بر کف انتظامی و همکاری دستگا‌های ذیربط، همه تحرکات دشمنان در رصد و اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات فراجا و سایر دستگا‌های امنیتی قرار دارد و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات قاطع انتظامی، امنیت کامل در جاده‌ها برقرار است.
امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و سازمان اطلاعات فراجا با همکاری مردم و سایر همکاران خود در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارد و در برخورد با آن‌ها هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.
در پایان از ملت عزیز درخواست می‌شود اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه 110 گزارش دهند ضمنا سازمان اطلاعات فراجا با شماره پیامکی 110322، آدرس وب سایت:  mardom.police.ir ، آیدی در پیام رسان ایتا: @admin_safa نیز جهت کسب اخبار و اطلاعات و اقدامات مشکوک در خدمت مردم است.

نظر شما