شناسهٔ خبر: 57576476 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در نمایشگاه ملی هفته پژوهش؛

برنامه‌های میز مشاوره شغلی و توسعه کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

برنامه‌های میز مشاوره شغلی و توسعه کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی در بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی صدر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه درخصوص برنامه‌های این دانشگاه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری اظهار داشت: طی روز‌های برگزاری نمایشگاه، میز مشاوره شغلی و توسعه کسب و کار با بهره‌گیری از اساتید مجرب این عرصه به مخاطبان خدمات رایگان مشاوره‌ای ارائه می‌دهد. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: راه‌اندازی و توسعه کسب و کار، تجاری‌سازی و بازاریابی، قرارداد‌های تجاری، اشتغال و کارآفرینی، برندینگ محصولات، مالکیت فکری و ارزیابی اختراعات، تسهیلات صندوق‌های اشتغال و کارآفرینی، کسب و کار‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق از جمله محور‌های تعیین شده برای ارائه خدمات مشاوره‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی در این ایام خواهند بود.


وی در ادامه اظهار داشت: بیست و سومین نمایشگاه ملی دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار سال ۱۴۰۱ از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آذرماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و دانشگاه جامع علمی کاربردی در غرفه ۷ سالن شماره ۵ میز مشاوره اشتغال و توسعه کسب و کار را با همراهی جمعی از اساتید صاحب‌نظر این عرصه در موضوعات تخصصی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.


صدر در خاتمه گفت: راه‌اندازی کلینیک‌های مشاوره اشتغال و توسعه کسب و کار با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سطح ۱۵ واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در دستور کار قرار دارد و برنامه‌ریزی برای ایجاد در ۱۷ واحد استانی دیگر نیز در حال انجام است.

نظر شما