شناسهٔ خبر: 57539086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

داوطلبان و خیرین هلال احمر کرمانشاه تجلیل شدند

فاطمه کمانی

آیین تجلیل از خیرین و داوطلبان هلال احمر کرمانشاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولین و داوطلبان هلال احمر استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 محمدباقر محمدی مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه، امروز(۱۶ آذر) در این آیین با بیان اینکه در حال حاضر ۵۸۹۴ داوطلب عضو جمعیت هلال احمر کرمانشاه هستند، افزود: بخش قابل توجهی از خدماتی که هلال احمر ارائه می‌دهد، بواسطه حضور نیروهای داوطلب در سطح ۱۵ شعبه هلال احمر در شهرستان‌های استان است.

وی یکی از مهمترین اقداماتی که به همت داوطلبان انجام می‌شود را اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم دانست واظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ کاروان سلامت راهی مناطق محروم استان شده و بیش از دو هزار نفر از خدمات آن بهره مند شده‌اند.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه اهم اقدامات این جمعیت در کرمانشاه از ابتدای امسال را نیز برشمرد و پرداخت بیش از ۵۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض در زمینه دارو و درمان بیماران نیازمند را از مهمترین آنها اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در این مدت ۱۵۶۴ بسته معیشتی به ارزش حدود پنج میلیارد ریال نیز بین نیازمند توزیع شده است.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه اشاره‌ای هم به بانک امانات هلال احمر داشت که کمکی برای خانوارهای دارای بیمار نیازمند در زمینه تهیه و تامین تجهیزات است و گفت: در سال جاری ۷۲۵ قلم کالای بانک امانات مورد استفاده قرار گرفته است.

محمدی همچنین از اهدای بیش از ۲۶۰۰ واحد خون از سوی داوطلبان هلال احمر کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دکتر محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور نیز با قدردانی از خدمات داوطلبان هلال احمر، گفت: هدف اصلی داوطلبان ارائه کار و خدمات بی منت است که از اصول اولیه هلال احمر به شمار می رود.

وی در ادامه بر توسعه خدمات داوطلبان هلال احمر و افزایش جمعیت آنان تاکید کرد.

 جهانبخش شکری رئیس گروه صنعتی شکری نیز از اهدای زمینی به متراژ هزار مترمربع با ساختمانی به زیربنای ۲۵۰ مترمربع برای ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هرسین خبر داد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

در ادامه این همایش از تعدادی از خیرین همراه هلال احمر کرمانشاه و داوطلبان این جمعیت در استان تقدیر شد.

انتهای پیام

نظر شما