شناسهٔ خبر: 57517991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احتمال لغو سفر آزادکاران به جام جهانی آمریکا/ امامی: همچنان منتظر صدور روادید هستیم!

در آستانه آغاز رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد، هنوز روادید نفرات اعزامی تیم ایران به آمریکا صادر نشده است.

صاحب‌خبر -

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ روز‌های ۱۹ و ۲۰ آذرماه به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود، اما در آستانه این تورنمنت مسئولان فدراسیون کشتی همچنان در انتظار صدور روادید هستند.

در همین راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره آخرین وضعیت تیم اعزامی به آمریکا گفت: تمام اقدامات و کار‌هایی که مربوط به ما بوده را به درستی انجام داده ایم و هم اکنون نماینده فدراسیون کشتی در دبی حضور دارد تا با حضور در سفارت، از آخرین وضعیت روادید تیم اعزامی با خبر شویم، تا به این لحظه که خبری نشده است.

امامی تصریح کرد: قصد داشتیم روز دوشنبه تیم را اعزام کنیم حتی بلیط هم تهیه شده بود اما به دلیل عدم صدور روادید، سفر ملی پوشان را به چهارشنبه موکول کردیم. به هر صورت امروز آخرین فرصت برای صدور روادید است و اگر روادید به دست ما برسد که تیم اعزام می‌شود و در غیر این صورت، سفر آزادکاران به آمریکا منتفی خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: آزادکاران هم اکنون در اردو حضور دارند و با توجه به اختلاف ساعتی که با آمریکا داریم بهتر بود هم اکنون تیم در محل برگزاری مسابقات حضور داشت ولی کم کاری میزبان باعث شده شرایط برای اعزام مطلوب نباشد، در هر صورت امیدوارم بتوانیم ملی پوشان کشورمان را راهی مسابقات جام جهانی کنیم.

نظر شما