شناسهٔ خبر: 57511537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی فولاد خوزستان: به قهرمانی در لیگ برتر کشتی فرنگی امیدوار هستیم

حسین اسفندیاری‌فر گفت: با توجه به شرایط تیمی که داریم به قهرمانی در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی بسیار امیدوار هستیم.

صاحب‌خبر -

مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) روز جمعه ۱۸ آذر ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و تیم فولاد خوزستان در دیدار نیمه نهایی به مصاف دانشگاه آزاد قم می‌رود و فولاد مبارکه سپاهان نیز برای رسیدن به دیدار فینال مقابل مقاومت البرز قرار خواهد گرفت.

در همین راستا حسین اسفندیاری فر سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره دیدار‌های مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: شرایط خوبی داریم، با توجه به زمان کمی که بین دیدار‌های مرحله مقدماتی و نهایی وجود دارد شرایط اضافه شدن کشتی گیر خارجی به ترکیب تیم وجود ندارد و شاید از برخی نفرات داخلی را جذب کنیم، اما با همین نفرات و به قهرمانی امیدوارهستیم و با قدرت برای هدفی که داریم تلاش خواهیم کرد.

اسفندیاری فر درباره این سوال که آیا فولاد خوزستان برنامه‌ای برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان دارد یا خیر گفت: چندی پیش پیرامون جام باشگاه‌های جهان صحبت‌هایی از سوی متولیان سازمان لیگ مطرح شد، اما در حال حاضر که خبری از این موضوع نیست و باید ببینیم در روز‌های آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

در پایان رقابت‌های گروه B لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور که با حضور ۳ تیم برگزار شد تیم‌های فولاد خوزستان، مقاومت البرز و رعد پدافند ارتش به ترتیب در جایگاه اول تا سوم گروه خود قرار گرفتند.

علی محمدی مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی با اعلام حضور ماموران نادو در محل برگزاری مسابقات گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و در راستای برگزاری رقابت‌های سالم و پاک در مرحله نهایی لیگ‌برتر کشتی‌فرنگی از کشتی‌گیران تست دوپینگ گرفته خواهد شد.

نظر شما