شناسهٔ خبر: 57355220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده بلژیک و مراکش 6 آذر 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده بلژیک و مراکش 6 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در دومین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی بلژیک و مراکش امروز و در دومین دیدار خود در دور گروهی جام جهانی قطر، امروز و از ساعت 16:30 به وقت ایران در استادیوم زیبای الثمامه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بلژیک و مراکش 6 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بلژیک و مراکش 6 آذر 1401

پخش زنده بلژیک و مراکش 6 آذر 1401

تیم ملی بلژیک به عنوان یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های جام و رنکینگ دوم فیفا که یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی در قطر به حساب می‌آید، در جدال نخست خود با کانادا و نسل جوان و جذابش در جدالی که شاید از حریف بدتر بود، به سختی و با یک گل برتری پیروز شد. بی‌تردید تجربه در این جدال به داد بلژیک رسید و کانادای جوان باید به آینده امیدوار باشد.

مراکش اما به عنوان یکی از بهترین نمایندگان افریقا و شاید به عنوان پرستاره‌ترین تیم آفریقایی با حضور بازیکنانی چون حکیم زیاش، اشرف حکیمی، عبدالرزاق حمدالله، نصیر مزروعی و یوسف ان نصیری در جدال نخست خود با نایب‌قهرمان جام جهانی روسیه یعنی کرواسی، در دیداری پایاپای و نزدیک تن به تساوی بدون گل داد تا به بازی‌های آینده برای صعود امیدوار باشد. این گروه بی‌تردید یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین گروه‌های رقابت‌ها است.

برای تماشای پخش زنده بازی بلژیک و مراکش 6 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما