شناسهٔ خبر: 57453862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده آرژانتین و استرالیا 12 آذر 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده آرژانتین و استرالیا 12 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی آرژانتین و استرالیا امشب و در دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی، از ساعت 22:30 به وقت ایران در استادیوم احمد بن علی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و استرالیا 12 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرژانتین و استرالیا 12 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و استرالیا 12 آذر 1401

تیم ملی آرژانتین که در آخرین جام جهانی لیونل مسی می‌کوشد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را به جام قهرمانی برساند، امشب در دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی به مصاف استرالیا می‌رود. آرژانتین گرچه این رقابت‌ها را بد و با شکست 2 بر 1 برابر عربستان آغاز کرد، در بازی دوم با دو گل از سد مکزیک پرستاره گذشت. آرژانتینی‌ها در بازی سوم هم خوش درخشیدند و لهستان را با دو گل شکست دادند تا با 6 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله بعد برسند.

از سوی دیگر، استرالیا نیز جام جهانی را بمانند رقیب امروزش با شکست سنگین 4 بر 1 برابر قهرمان دور قبل، فرانسه آغاز کرد. اما در ادامه این تیم با عملکردی درخشان دو پیروزی 1 بر 0 برابر تونس و دانمارک کسب کرد تا با 6 امتیاز به مرحله بعد برسد. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و استرالیا 12 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما