شناسهٔ خبر: 57453672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده هلند و آمریکا 12 آذر 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده هلند و آمریکا 12 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در نخستین بازی مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند.

آمریکا و هلند امروز آغاز کننده مرحله حذفی جام جهانی قطر هستند. دو تیم امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران در اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی در استادیوم بین‌المللی خلیفه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی هلند و آمریکا 12 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال هلند و آمریکا 12 آذر 1401

پخش زنده هلند و آمریکا 12 آذر 1401

هلند لوئیس فن خال گرچه شور و هیجان جام جهانی 2014 را به مخاطب القا نمی‌کند اما با شایستگی به عنوان صدرنشین به مرحله فعلی رسیده است. آن‌ها در دور گروهی، ابتدا با نتیجه 2 بر 0 از سد سنگال، قهرمان آفریقا گذشتند و در بازی دوم برابر اکوادور تن به تساوی 1 بر 1 دادند. هلندی‌ها اما در بازی آخر با نمایشی کم‌نقص، با دو گل قطر میزبان را شکست دادند و به عنوان صدرنشین به مرحله بعد رسیدند.

از سوی دیگر آمریکا که به عنوان تیم دوم گروه دو مسابقات صعود کرد، رقابت‌ها را با دو تساوی پیاپی برابر ولز و انگلستان آغاز کرد و ادامه داد. آن‌ها اما در بازی آخر برابر ایران و در شرایطی که تنها با برد می‌توانستند صعود کنند، ایران را با ارائه یک نمایش بی‌نظیر و حرفه‌ای شکست دادند و صعود کردند.

طبیعتا شانس هلند پرستاره و با تجربه در بازی امروز بیش از آمریکا است اما در آخرین بازی رودروی دو تیم در سال 2015، این آمریکا است که با نتیجه 4 بر 3 پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی هلند و آمریکا 12 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما