شناسهٔ خبر: 57325577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نخستین مسابقه طراحی و دوخت پوشش اجتماع در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین از برگزاری نخستین مسابقات آزاد طراحی و دوخت پوشش اجتماع در راستای توسعه فضای رقابتی سالم و هیجان انگیز بین هنرمندان علاقمند به فعالیت‌های هنری در این حوزه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید محمود عرب با اشاره به برگزاری مسابقات طراحی و دوخت پوشش اجتماع گفت: هدف این مسابقه ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های ایرانی، فراهم آوردن زمینه مناسب برای کشف و بروز استعدادهای خلاق در زمینه پوشاک، دوخت، نساجی، بافت پارچه است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: معرفی صنایع فرهنگی و ایرانی حوزه مد و لباس برای مخاطبان و جامعه، ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در حوزه مد و لباس، ارائه الگوهای ملی، اسلامی و زیبا به خانواده‌ها از دیگر اهداف این مسابقه است.

وی عنوان کرد: این مسابقه با همکاری دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۳ تهران برگزار می‌شود و شرکت در این مسابقات برای عموم رایگان و آزاد است.

این مسئول افزود: زمان ثبت نام و ارسال آثار در مسابقه از تاریخ ۱۴۰۱/۹/۱ لغایت ۱۴۰۱/۱۰/۱ است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ارسال کنند.

نظر شما