شناسهٔ خبر: 57239273 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اهل مماشات و سازش نیستیم

اقتصاد ایران: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: ما اهل مماشات و سازش نیستیم، آرامش و امنیت مردم برایمان اهمیت فوق العاده دارد و اگر از سلاح استفاده نمی‌کنیم به واسطه جلوگیری از تلفات بسیار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا در مراسم تشییع شهدای امنیت اصفهان با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی در منطقه در حال گسترش است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به مردم ایران شرافت، بزرگی، عظمت و استقلال داد و شرایطی را ایجاد کرد که مردم ایران روی پای خودشان بایستند و این تفکر انقلابی روز به روز قوی‌تر و تاثیرگذارتر خواهد شد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت در منطقه رشد یافته و مقابله با سلطه‌گران را به یک فرهنگ تبدیل کرده است، از این رو دشمن با حمایت و پشتیبانی در فضای مجازی و شبکه‎‌های اجتماعی به همراه نفاق، دروغ و دورنگی و پخش شایعه بین مردم به دنبال جبران مافات است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: مردم حاضر نشدند با اغتشاشات همراه شوند و پایبند به اعتقادات و نظام هستند و اکنون با شهدا عهد می‌بندند که تا آخرین نفس بر این عهد خود با شهدای عاشورا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و سایر شهدای امنیت و مدافع حرم باقی خواهند ماند.

وی با بیان اینکه دشمنان حرمت شکنی کرده و مردم و نیروهای فراجا را سوزانده و بسیجیان را قطعه قطعه کرده است، گفت: از دستگاه‌های امنیت و اطلاعاتی حراست خواهیم کرد که در این شرایط حساس پاسبانی می‌کنند تا خدشه‌ای به امنیت و نظام و مردم وارد نشود.

فدا بیان داشت: دشمن در حمله به حرکت اسلامی و حماس، جنگ نیابتی، جنگ بین شیعه و سنی و در کشاندن مردم ایران به میدان فتنه‌گری شکست خورده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: برخی مسئولان متکی به میز مذاکره چهره واقعی دشمن را شناختند و دولت بدون توجه به تهدیدات آمریکا در مسیر استقلال و خودکفایی به سمت قطع دست چپاول‌گر دشمن در حرکت است.

وی تلاش دشمن را در ممانعت از پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی دانست و افزود: دشمن به دنبال شرایطی است که بتواند از رشد علمی ما جلوگیری کند تا نتوانیم بین ده کشور اول عرض اندام کنیم و به همین خاطر مراکز علمی ما را مورد هجمه قرار داد.

فدا عنوان کرد: اشخاصی که فریب خورده نظام هستند بدانند که با بی‌توجهی به اقدامات آنها به تقویت بنیادهای علمی و پیشرفت کشور ادامه می‌دهیم و با توجه به رشد و اختراعات ایران عوامل و مزدوران را سر جای خود می‌نشانینم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: آمریکا دچار شکست شده و دنبال حاشیه‌سازی برای نظام و درگیری داخلی است در حالی که ایران قوی و مقتدر است و ملت و رهبری بزرگ دارد، رهبری که شجاع و آگاه و دلیر و با خدا است و ملتی که ۴۳ سال در مقابل این هجمه‌ها ایستاده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: ما اهل مماشات و سازش نیستیم و آرامش و امنیت مردم برایمان اهمیت فوق‌العاده دارد و اگر از سلاح استفاده نمی‌کنیم به واسطه جلوگیری از تلفات بسیار است و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و اطلاعاتی تمام ۶ نفر عاملان به شهادت رساندن شهدای امنیت شهرمان را دستگیر خواهیم کرد.

فدا عنوان کرد: انتظار داریم خواص و نخبگان کشورمان با موضع‌گیری درست و دقیق نسبت به برملا کردن توطئه دشمنان اقدام و روشن گری کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما