شناسهٔ خبر: 57235021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

سردار فدا در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت اصفهان:

نیروهای مسلح به پشتوانه مردم انقلابی طومار فتنه‌گران را در هم می‌پیچند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دلیل ایجاد شبکه عظیم استکباری علیه انقلاب و نظام اسلامی این است که آمریکا و ایادی مستکبر آن در کشورهای همجوار ایران، موجودیت خود در منطقه را در خطر می‌بینند و شاخصه های ابر قدرتی خود را از دست داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار مجتبی فدا، صبح امروز در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در میدان بزرگمهر اصفهان اظهار کرد: امروز جبهه معاندین علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تشکیل شده است و تمام ظرفیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، عملیات روانی و رسانه‌ای مستکبرین از این جبهه پشتیبانی می‌کند.

وی بیان کرد: امروز بر اساس حیله و مکر دشمنان اسلام، ظرفیت نامتجانسی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی شکل گرفته و قدرت امپریالیسم رسانه ای برای مردم ایران در سراسر جهان بسیج شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: دلیل ایجاد این شبکه عظیم علیه انقلاب و نظام این است که آمریکا و ایادی مستکبر آن در کشورهای همجوار ایران، موجودیت خود در منطقه را در خطر می‌بینند و شاخصه های ابر قدرتی خود را از دست داده اند.

وی افزود: آمریکا چنان فرتوت شده است که شبانه از افغانستان فرار می کند؛ امروز ظرفیتهای آمریکا توان جنگ جدیدی علیه ایران و انقلاب اسلامی ندارد، اما تفکر انقلاب اسلامی در حال گسترش در جهان بوده و روز به روز قدرت تاثیرگذاری آن بیشتر می‌شود.

سردار فدا ابراز کرد: جبهه مقاومت و روحیه ایستادگی مقابل مستکبران و آمریکا در دل منطقه رشد کرده و شاهد پیروزی خون بر شمشیر پیروز هستیم‌.

وی با اشاره به ناتوانی حاکمان ظالم منطقه و آل سعود کافر در مقابل انقلاب اسلامی، گفت: آمریکا بیش از ۴۳ سال است با طرح های مختلف به دنبال تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است، اما امروز مردم انقلابی اصفهان خشمگین تر و مصمم تراز گذشته در راه استکبارستیزی به میدان آمده و طومار فتنه‌گران را در هم خواهند پیچید.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: شکست های مفتضحانه پی در پی آمریکا و جبهه استکباری در عرصه های مختلف در مقابل ایران اسلامی، دلیل عصبانیت آمریکاییان از ملت ایران است.

سردار فدا اظهار کرد: یاد و خاطره حضور مقتدرانه مردم اصفهان را در ۲۵ آبان ۶۱ و تشییع ۳۷۰ شهید گرامی می داریم و هم چنان که  امروز نیز روز اعلام همبستگی و وفاداری و همراهی مردم اصفهان و عهد و پیمان با رهبر انقلاب و حرکت در مسیر عاشورا و کربلا و حضرت اباعبدالله(ع) و شهدای گرانقدر امنیت اصفهان می باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی تسلط آمریکای جنایت کار و چپاول منابع و منافع جمهوری اسلامی را به مخاطره انداخت و دست ابرقدرت ها و متجاوزین و چپاول گران را از این سرزمین و مردم ایران کوتاه کرد.

سردار فدا با بیان این که انقلاب اسلامی به مردم ایران شرافت، عزت، بزرگی و عظمت داد، گفت: ۴۳ سال است استراتژی آمریکا بر مبنای نابود کردن انقلاب اسلامی این قرار گرفته است و۴۳ سال است به دنبال تحریم و تغییر رفتار مسئولین نظامی جمهوری اسلامی  و مهار جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود: دشمن در تهاجم سخت و در استفاده از ظرفیت های نفوذی و عوامل نفوذی در تجزیه طلبی و در حمله به ایران، در ترور و تخریب و آتش زدن و شهادت مسئولین و در انزوای سیاسی ایران شکست خورد و هم چنین در ترور و به شهادت رساندن اسوه های هشت سال دفاع مقدس شهید سردار سلیمانی و دانشمندان هسته ای شکست خورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و غلبه علمی ما در منطقه و شرایطی که کشور بتواند بین ۱۰ کشور اول دنیا عرضه اندام نماید، مراکز علمی و آموزشی و دانشگاهی را مورد هجوم، حمله و درگیری قرار دارد، اما ما به افرادی که مسئول این حادثه آفرینی ها هستند و به افرادی که فریب خورده دشمنان هستند می گوییم بی توجه به اقدامات آنها مسیر رشد، توسعه و تقویت بنیان های علمی و پیشرفت کشور خود را کماکان ادامه می دهیم.

وی شکست های خفت بار آمریکا را از دلایل حاشیه سازی آنها برای نظام دانست و گفت: آنها دنبال ایجاد درگیری های داخلی و مشغول شدن مردم به مسائل داخلی هستند ، در حالی که انقلاب و فرهنگ انقلاب ما در جهان در حال رشد و گسترش است و  ایران قوی و مقتدر است و ملت ایران بزرگ بوده و رهبری بزرگ، مقتدر، شجاع، آگاه، دلیر و باخدا دارد  و ملتی دارد که ۴۳ سال است در مقابل توطئه ها ایستاده است.

انتهای پیام

نظر شما