شناسهٔ خبر: 57209716 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

حبیبی: اجازه ندادند تیم بانک شهر قهرمان شود/ افراد وابسته به فدراسیون کار خودشان را کردند

مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر گفت: افرادی وابسته به فدراسیون اجازه ندادند تیم ما قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد شود.

صاحب‌خبر -

مرحله نهایی بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) جمعه ۲۷ ابان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در دیدار فینال این مسابقات تیم بانک شهر با نتیجه ۵ بر ۵ و با امتیاز فنی مقابل تیم پتروپالایش بلیش تاکستان عنوان قهرمانی را واگذار کرد. 

هادی حبیبی مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر پس از نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر گفت: افراد وابسته به فدراسیون کار خودشان را کردند. چند سالی است که ملی‌پوش تیم ما با نزدیک شدن به مرحله نیمه‌نهایی، اردوی تیم را ترک می‌کند و امسال نیز رحمان عموزاد علیرغم قرارداد با تیم بانک شهر در مراسم وزن کشی رقابت‌های نیمه نهایی حاضر نشد و همین امر موجب شد یک برد حتمی برای تیم از دست برود، در حالی که با حضور قهرمان سال ۲۰۲۲ جهان نتیجه فینال ۶ بر ۴ به سود بانک شهر رقم می‌خورد. 

وی تصریح کرد: مستنداتی دال بر تاثیرگذاری افراد وابسته به فدراسیون کشتی از صدر تا ذیل موجود است که نشان می‌دهد آن‌ها دوست داشتند تا نماینده تاکستان قهرمان این دوره رقابت‌ها گردد. 

حبیبی در پایان با بیان اینکه بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در حد و اندازه نامش برگزار نشد، عنوان کرد: امیدوارم رفتار‌های نابه‌جا و غیراخلاقی که در طول لیگ شاهد آن بودیم موجب فراری شدن اسپانسر‌ها از کشتی نشود.

رده بندی تیمی بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور به شرح زیر است: ۱- پتروپالایش بلیش تاکستان ۲- بانک شهر ۳- انبوه سازان هوتن ۴- ستارگان ساری

نظر شما