شناسهٔ خبر: 57166621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

1225 خانواده نیازمند چهارمحال و بختیاری آبگرمکن دریافت کردند

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع یک‌هزار و 225 دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان مددجویان استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی فارسانی از توزیع یک‌هزار و ۲۲۵ دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان مددجویان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون لوازم ضروری زندگی شامل آبگرمکن گازی، بخاری گازسوز، یخچال و کولرآبی طی ۲ مرحله میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است. 

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه لوازم ضروری زندگی میان خانواده‌های فاقد این لوازم و با اولویت مناطق محروم توزیع می‌شود، افزود: در مرحله نخست، ۳۰۰ دستگاه کولر آبی و ۱۰۰ دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم، هم‌زمان با دهه امامت و ولایت نیز ۹۱۷ دستگاه کولر آبی، ۳۲۳ دستگاه یخچال و سه هزار و ۳۵۰ دستگاه بخاری گازسوز به دست خانواده‌های نیازمند رسید.

محمدی با اشاره به اینکه این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: در مرحله سوم نیز یک هزار و ۲۲۵ دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی گفت: همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش استان هستند. 

پایان پیام/ ۶۸۰۲۴

نظر شما