شناسهٔ خبر: 57138188 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

ستاره پرتغالی راهی چلسی می شود

صاحب‌خبر -

این ستاره پرتغالی به شدت به سیاست‌های باشگاه منچستریونایتد تاخت و اریک تن هاخ، سرمربی تیم را نیز مورد انتقاد قرار داد. با این مصاحبه تند و تیز، دیگر تردیدی وجود ندارد که کریستیانو رونالدو در فصل زمستان از یونایتد جدا شده و دیگر برای این تیم بازی نخواهد کرد.

 

نشریه استاندارد در گزارشی مدعی شد رونالدو، پس از اتمام جام جهانی قطر به دنبال تیم جدیدی خواهد بود و به نظر می‌رسد چلسی پیشتاز کورس جذب این ستاره ۳۷ ساله در ماه ژانویه است.

تاد بولی، مالک متمول و جدید چلسی، در بدو ورود به این باشگاه نیز علاقه زیادی به جذب این بازیکن نشان داد، اما توماس توخل، سرمربی وقت چلسی، با این انتقال مخالفت کرد و آبی‌های لندن نتوانستند در فصل تابستان رونالدو را جذب کنند.

اما اکنون و با تغییر ساختار کادر فنی استمفوردبریج، تاد بولی می‌تواند آرزوی خود برای جذب کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه را برآورده کند و به نظر می‌رسد گراهام پاتر نیز موافق این انتقال است. بدین ترتیب ستاره پرتغالی می‌تواند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان با لباس چلسی برابر دورتموند به میدان رفته و به هدف خود مبنی بر بازگشت به این مسابقات برسد.

البته در حال حاضر تمام تمرکز رونالدو روی جام جهانی ۲۰۲۲ و درخشش با لباس تیم ملی پرتغال است، اما با پایان مسابقات، احتمالا او قرارداد خود با باشگاه چلسی را امضا خواهد کرد.

نظر شما