شناسهٔ خبر: 68308958 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پنج استقلالی سابق دوشادوش ستاره‌های پرسپولیسی!

پنج بازیکن با سابقه پوشیدن پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر پرسپولیسی‌های پرتعدادی که در جمع بازیکنان تراکتور حضور دارند و مقابل تیم سابق خود قرار خواهند گرفت، پنج بازیکن با سابقه حضور در استقلال هم مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند و جذابیت خاصی به این مسابقه خواهند داشت!

حسین پورحمیدی، عارف غلامی بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد مقابل پرسپولیس به میدان نخواهند رفت و روی نیمکت و سکو حضور خواهند داشت، اما عارف آقاسی، محمد نادری و امیرحسین حسین‌زاده استقلالی‌های سابق تراکتور در این مسابقه خواهند بود.

2071071 2071072 2071073 2071074

محمد نادری در سمت چپ خط دفاعی تراکتور مامور مهار العملود خواهد بود و رقابت جالبی با دفاع راست مراکشی پرسپولیس خواهد داشت، او علاوه بر مهار این بازیکن نفوذهای پرتعدادی از سمت چپ انجام خواهد داد.

امیرحسین حسین‌زاده که مصدومیت جزئی در بازی با مس رفسنجان برای او ایجاد شد اگر مقابل پرسپولیس به میدان برود در فاز هجومی تراکتور نقش آفرینی خواهد کرد و می‌تواند از تکنیک و سرعت خود علیه خط دفاعی این تیم استفاده کند.

اما شاید مهم‌ترین بازیکنی که در این مسابقه می‌تواند تاثیرگذار باشد عارف آقاسی مدافع مستحکم تراکتور است که با توجه به حضور علیپور و آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت و درخشش این بازیکن می‌تواند در کلین‌شیت بیراوند در مسابقه‌ای که برای او اهمیت بالایی دارد کمک کند!

نظر شما