شناسهٔ خبر: 57131696 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در دومین روز از هفته ی کتاب محقق شد؛ بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از شهرکتاب ، نشر برگ آذین/ کتابفروشی هامون و کتابسرای اندیشه ایلام

صاحب‌خبر -


در این برنامه هوشمند از تلاش های انجام شده در این مجموعه ی فرهنگی تقدیر نمود و تصریح کرد: شهر کتاب ایلام یک فرصت خوب و ظرفیت فرهنگی با تنوع موضوعی کتاب برای مخاطبان در استان به شمار می رود.

در ادامه شکیبا عزیزبیگی مدیر شهر کتاب ایلام ضمن تقدیر از حضور مهمانان، گزارشی از آغاز به فعالیت و اقدامات انجام شده در شهر کتاب ایلام گزارشی ارائه و به برخی از مشکلات موجود اشاره کرد.

در ادامه ی این بازدید، علی هوشمند به اتفاق همکاران با حضور در دفتر نشر برگ آذین از این مرکز فرهنگی بازدید به عمل آورد.

عباس صیدی مدیر نشر برگ آذین ضمن تقدیر از حضور مدیرکل و همکاران به فرصت ها و چالش های موجود و در پیش رو مرتبط با نشر در استان پرداخت و بر راه اندازی تعاونی ناشران ایلام و کانون ویراستاران استان تاکید نمود.

علی هوشمند با تبریک هفته ی کتاب و کتابخوانی و تقدیر از تلاش های مستمر و موثر این انتشارات به عنوان نخستین نشر در استان؛ بر روزآمد شدن ناشران و آموزش های لازم به تلاشگران این مجموع تاکید نمود و گفت: نشر کتاب و تلاش های این حوزه بسیار ارزشمند و تاریخی و تاثیرگذار است.
در ادامه بازدیدهای هفته کتاب و کتابخوانی صبح امروز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاون فرهنگی و رسانه ای، کارشناس چاپ و نشر و مسئول روابط عمومی اداره کل از کتابفروشی هامون و کتاب سرای اندیشه ایلام دیدن کردند.
علی هوشمند پس از بحث و بررسی از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های این حوزه قرار گرفت.

در پایان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اهدا لوح سپاس از مدیران شهر کتاب ایلام، نشر برگ آذین، کتابفروشی هامون و کتابسرای اندیشه تقدیر نمود.

سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۱ آبان تا ۲۷ آبان ماه در سراسر کشور با شعار ما همانیم که می خوانیم در حال برگزاری است.

نظر شما