شناسهٔ خبر: 57064764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چاپ ۱۵ هزار کارت‌پستال از جاذبه‌های خراسان‌شمالی

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و طرح‌های خراسان شمالی گفت: کارت پستال جاذبه‌های میراث‌فرهنگی این استان در تیراژ ۱۵ هزار چاپ و توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز ابوالفضل اسماعیلی، معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و طرح‌های خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام چاپ ۱۵ هزار کارت‌پستال از جاذبه‌های استان، اظهارکرد: نظر به وجود بیش از یک هزار و ۵۰۰ جاذبه طبیعی و تاریخی شناسایی شده و ۷۱۳ اثر ثبتی در خراسان شمالی و ضرورت اطلاع‌رسانی و معرفی هر چه‌بهتر و بیشتر این جذابیت‌ها، اقدام به چاپ و انتشار کارت پستال این جاذبه‌ها در ۱۵ جاذبه تاریخی و باستانی این منطقه شده است.

وی با اشاره به تنوع جاذبه‌های موجود در این استان گفت: جاذبه‌هایی چون آینه خانه مفخم، عمارت مفخم، قلعه جلال‌الدین، روستای هدف گردشگری اسفیدان، اقوام کرمانج، منطقه گلیل و سرانی، روستای هدف گردشگری درکش، روستای هدف گردشگری خسرویه، منطقه نمونه ملی باباامان، منطقه نمونه ملی بش قارداش و غیره ... از جمله جاذبه‌های تاریخی است که در این کارت پستال ها معرفی شده‌اند.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و طرح‌های خراسان شمالی افزود: با معرفی هرچه بهتر و بیشتر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و باستانی این استان و اطلاع‌رسانی این جذابیت‌ها، صنعت گردشگری این استان بیش‌ازپیش رونق یافته و شاهد افزایش شمار مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به گلستان باشیم.

پایان پیام/ز

نظر شما