شناسهٔ خبر: 56941881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا: ایران ما پابرجا، قوی و همیشه ماندنی است

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه حضور پرشور و شکوهمند مردم پاسخ محکمی به دشمنان و افراد ناآگاهی که در درون کشور جمهوری اسلامی احیانا درصدد فتنه‌انگیزی هستند، گفت: استکبار جهانی و تمام ایادی آنها بدانند ایران پابرجا، قوی و همیشه ماندنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا امروز در مراسم راهپیمایی‌ سیزده آبان‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان ما می‌دانند، حضور همه ما در میدان و در روز ۱۳ آبان پاسخ محکمی به استکبار و همه کسانی که دنبال تضعیف نظام هستند.

وی با بیان اینکه امروز مردم ولایت‌مدار و با بصیرت مازندران در جای جای دیار علویان بابصیرت و هوشمندی و با شناخت دقیق در میدان حضور پیدا کردند، افزود: صحنه‌ای که امروز خلق شده، صحنه رویارویی تفکر اسلامی با تفکر لیبرال دموکراسی غرب است، چرا این حضور یعنی مردم ما پشت نظام جمهوری اسلامی هستند و خون شهدا باعث استمرار نظام خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه حضور پرشور و شکوهمند مردم پاسخ محکمی به دشمنان و افراد ناآگاهی که در درون کشور جمهوری اسلامی احیانا درصدد فتنه‌انگیزی هستند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و تمام ایادی آنها بدانند ایران پابرجا، قوی و همیشه ماندنی است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

نظر شما