شناسهٔ خبر: 56935468 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان کردستان:

۸۵ درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر آزاد شدند

حجت‌الاسلام حسینی گفت: تمام توان خود را بر جداسازی افراد لیدر و اغتشاشگر واقعی از کسانی که در بستر پیش آمده دچار احساسات شده بودند بکار گرفتیم و در مجموع ۸۵ درصد از افراد دستگیر شده آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام «سید حسین حسینی» عصر پنج شنبه (12 آبان ماه) در جلسه شورای شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: در بیش از یکماه اخیر با اتفاقاتی در کشور روبرو بودیم که دستگاه قضا در انجام وظایف و رسالت ذاتی و قانونی خود تمام توان خود را به کار گرفت.

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اعلام اینکه نقد، گفت‌وگو و اعتراض امری طبیعی است، افزود: متاسفانه اعتراضات با سیاست مزدورانه دشمن به اغتشاش کشیده شد و هر وقت مشکلی به اعتراض منجر شود زمینه موج سواری دشمن و اختلال در امنیت کشور را فراهم می‌کند.

 

وی تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر با برنامه‌ریزی پیش رفت و از همان فتنه 88، 96 و 98 خیلی نرم و با برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست مزدورانه خود حرکت کرد بنابراین این رسالت تک تک ماست که از نظام دفاع و اهداف دشمنان را تبیین کنیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه اغتشاشات نباید ما را از وظایف اصلی غافل کند، یادآور شد: دشمن دنبال این است که با ایجاد اغتشاشات امورات کشور را مختل کند.

 

رییس کل دادگستری کردستان تصریح کرد: مردم از ما انتظار کار و رفتار و تصمیم درست دارند باید به امورات جامعه برسیم و دچار تکبر و غرور نشویم و از مسائل تنش‌زا و اقداماتی که ایجاد تنش و نارضایتی می‌کند بپرهیزیم.

 

وی عنوان کرد: پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب و رئیس دستگاه قضا شعب و قضات ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده اغتشاشات تشکیل و سعی کردیم در کوتاه‌ترین زمان به پرونده‌ها رسیدگی شود.

 

رییس کل دادگستری کردستان اضافه کرد: تمام توان خود را بر جداسازی افراد لیدر و اغتشاشگر واقعی از کسانی که در بستر پیش آمده دچار احساسات شده بودند بکار گرفتیم و در مجموع  85 درصد از افراد دستگیر شده آزاد شدند.

 

پایان پیام/713

نظر شما