شناسهٔ خبر: 56909968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بوستان مادر و کودک قزوین تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین ضمن بازدید از روند پیشرفت پروژه بوستان مادر و کودک، اعمال تغییرات در طراحی فضاهای این بوستان مطابق با نیازهای مادران و کودکان و اتمام پروژه تا پایان سال مورد تاکید گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین در محل اجرای پروژه بوستان مادر و کودک برگزار شد.

در این جلسه توجه به فضای بازی و سرگرمی، اعمال تغییرات در کاربری فضاها، توجه به نیازهای ناتوانان و معلولین و اختصاص ۱۰ درصد فضا به فضای سرپوشیده و توجه به نیازهای مادران و کودکان و اتمام و تکمیل این بوستان تا پایان سال جاری از سوی اعضای کمیسیون تاکید شد.

پیمانکار پروژه بوستان مادر و کودک در ادامه این جلسه به بیان اقدامات صورت گرفته در این پروژه اشاره کرده و گفت: از ۱۲ ساختمان طراحی شده در این بوستان، چهار ساختمان تکمیل شده است و با توجه به بااهمیت بودن این پروژه برای اعضای شورا، این شرکت، دو و نیم ‌میلیارد تومان بدون قرارداد هزینه کرده است و درصورت حل مشکلات موجود تا پایان سال، ۱۲ ساختمان این بوستان تکمیل و تحویل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ساختمان اداری، سرویس بهداشتی ضلع شمالی و جنوبی بوستان و درب شمالی بوستان تکمیل شده است و مابقی ساختمان‌ها نیز تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

نظر شما