شناسهٔ خبر: 56855025 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

لوله پلاستیکی در ساختمان سازی کاربرد دارد

صاحب‌خبر -

پلاستیک ها و بالطبع لوله های ساخته شده از آن دارای مقاومت مناسبی در مقابل مایعات و گازهای خورنده مانند اسید ها و محلول های نمکی دارند که البته میزان این مقاومت رابطه مستقیمی با غلظت مواد خورنده، دما و لوله به کار برده شده و نوع این سیالات دارد.

 

لوله پلاستیکی

لوله های پلاستیکی نرم همانند اسمشان نرم می باشند و به اصطلاح انعطاف پذیرند و از این رو در لوله کشی های پلاستیکی و در جاهایی که نیاز است لوله به طور پی در پی تا شود و یا تغییر جهت بدهد استفاده می شود، شاید با توضیحاتی که ارائه شد گمان کنید که این لوله پلاستیکی همانند شیلنگهای آب می باشند ولی تفاوتهای اساسی و زیادی بین لوله های پلاستیکی نرم و شیلنگ آب وجود دارد.

 

شیلنگ خرطومی تبریز

شیلنگ خرطومی به شیلنگی می گویند که شکل ظاهری آن به این گونه می باشد که سطح داخلیش صاف و بدون اصطکاک می باشد و در سطح بیرونی آن شما عاج هایی و برآمدگی هایی را مشاهده می کنید که مهمترین دلیل ایجاد این برآمدگی بر روی شیلنگ خرطومی تبریز این است که استقامتش در برابر فشارهای بیرونی افزایش پبدا کند.

 

چرم  تمساح

کیفیت چرم تمساح ارتباط زیادی با نوع آبی که حیوان  در آن زندگی کرده است دارد به این معنی که ارزش پوست تمساحی که در اب شیرین زندگی می کند با تمساحی که در اب شور می باشد با یک دیگر متفاوت است تمساح انواع مختلفی دارد و بنابراین قیمت های چرم تمساح نسبت به نوع حیوان متفاوت است.

نظر شما