شناسهٔ خبر: 56854173 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تمامی کمک های پزشکی در اختیار «آرتین» قرار خواهد گرفت

اقتصاد ایران: شیراز - وزیر آموزش و پرورش گفت: «آرتین» امروز در مظلومیت چهره‌ای جهانی است، تلاش خواهیم کرد فردا در علم و فناوری چهره‌ای جهانی باشد و در این مسیر از کمک های پزشکی کوتاهی نخواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شنبه شب با حضور در منزل شهیدان سرایداران که پدر و مادر و فرزند خانواده شأن در این حادثه به شهادت رسیدند با فرزند مجروح خانواده شهید دیدار و با بازماندگان ابراز همدردی کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای پیشرفت آرتین از مرحله پیش دبستانی تا مراحل بعد از هیچگونه همکاری دریغ نخواهیم کرد و برنامه ریزی می‌کنیم در بهترین شرایط تحصیل کند.

نوری افزود: ۸ آبان روز نوجوان و سالروز شهادت حسین فهمیده، ۱۳ آبان هم روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی، ۴ آبان هم سه تن از دانش آموزان به شهادت رسیدند بنابراین آبان ماه دانش آموز است.

وی در دیدار با این کودک قربانی اقدامات کورکورانه گروه تکفیری داعش تاکید کرد: برای بهبودی آرتین در برخورداری از هر گونه خدمات پزشکی مساعدت خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش با مرور دست نوشته‌های شهید دانش آموز آرشام سرایداران برادر آرتین ادامه داد: آثار دانش آموز شهید آرشام برادر آرتین را مشاهده کردم این نوجوان شهید نخبه و دارای آثار متفاوتی بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما